تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: درصورت مشخص نشدن وضعیت پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل، پروژه‌های انتقال و حذف آرسنیک آب جیرفت بی‌اثر خواهد شد.
تعیین تکلیف پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل ضروری است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در مراسم افتتاح پروژه‌های انتقال آب از سد مخزنی و فاز اول حذف آرسنیک از آب شرب در تصفیه‌خانه جیرفت، ضمن تشبیه مشکلات کم‌آبی کشور به اَبَربحران گفت: مشکل تامین آب شرب در تابستان سال گذشته با کمک سپاه مرتفع شد و امیدواریم که با افتتاح این دو پروژه، مشکل تامین آب شرب جیرفت، مرتفع شود.
 
امام جمعه جیرفت به مشکل پُست برق محله سرجاز جیرفت در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: انتظار تقویت پُست برق محله سرجاز و حل مشکل برق کشاورزان، صنعت‌گران و معدن‌کاران را داریم.
 
حجت الاسلام تارم به پروژه انتقال آب سرشاخه‌های رودخانه هلیل اشاره کرد و گفت: انتقال آب هلیل باید حل شود که در غیر این‌صورت، افتتاح طرح‌های امروز اثرش را از دست می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته، به مردم خدمات گسترده‌ای انجام داده است در نتیجه روستاها متحول شدند و خدمات نظام در دورترین مناطق، برای مردم قابل مشاهده و استفاده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaaun6y49nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما