تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۸
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور امروز مردم بار سنگینی روی دوش مسئولان گذاشت

سردار حسین معروفی گفت: مردم امروز بار سنگینی روی دوش مسئولان گذاشتند و آن نوکری جدی و حل کردن مشکلات مردم است.
حضور امروز مردم بار سنگینی روی دوش مسئولان گذاشت
سردار حسین معروفی در گفت و گو با راه آرمان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی یک حدوث تاریخی است گفت: ما ترکیب‌های پیامبرگونه و اسلام ناب را به کار می‌بریم یعنی همانطور که پیامبر اقدام کرد امام خمینی نیز حدوث آفرید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: این حدوث توسط مردم و به اذن و عنایت الهی و مدیریت امام به وقوعه پیوست و بقای آن به دست خود مردم است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده شهید سلیمانی مردم ما مردمی عاشورایی و امام حسینی هستند، تصریح کرد: ملت امام حسین و ملت عاشورا یعنی همه اسرار عالم نمی توانند ذائقه و محاسبه آنان را تغییر دهند زیرا ۳۰ هزار نفر از اشرار عالم در  سال ۶۱ هجری قمری نتوانستند ذائقه ۷۲ نفر را با اینکه می دانستند اربا اربا می شوند، تغییر دهند.

معروفی بیان کرد: ملت ما باور دارد که نطفه این انقلاب در عاشورا بسته شد و در سال ۵۷ به اذن الهی ظهور پیدا کرد، بقای این انقلاب به دست خود مردم است.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در جنگ های داخلی، جنگ کردستان و جنگ ۸ ساله در حوزه های سازندگی و هسته ای، سالهای ۸۸، ۹۶ و... در همه این اتفاقات مردم پای این انقلاب و دین خدا ایستادند.

معروفی گفت: مردم ما هوشمند هستند و دشمن نگران هوشمندی ملت ایران است و به همین دلیل به دنبال انشقاق ملت ایران است.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال انشقاق عمومی و مذهبی است، اما ملت ایران در راهپیمایی امروز هوشمندی خود را نشان داد و با هوشمندی کشور را غسل داد و پیام بزرگی به دشمنان ابلاغ کرد و مردم به دوستداران انقلاب گفتند پای دین، انقلاب، عزت و شرفمان ایستاده ایم.

معروفی گفت: مردم امروز بار سنگینی روی دوش مسئولان گذاشتند و آن نوکری جدی و حل کردن مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: مردم ما مشکل معیشت و اقتصاد دارند و این حوزه باید در اولویت مسئولان قرار بگیرد و در صورتی در اولویت است که وحدت ایجاد شده و از همه توان های کشور برای حل مشکلات استفاده شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: قوه قضائیه و قوه مقننه، قوه مجریه، همه خیرین، واقفان و خود مردم برای بزرگی ایران و برون رفت از مسائل و مشکلات دست به دست هم دهیم و مطمئن باشیم که خداوند متعال نیز ما را کمک خواهد کرد.

انتهای خبر شهربابک  https://armanekerman.ir/vdciwraz5t1apq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما