تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
۰
plusresetminus
جلسه بررسی‌ وضعیت‌ معدن‌ آسمینون‌ منوجان‌ در محوطه پالايشگاه با حضور مسئولان برگزار شد.
بررسي وضعيت معدن آسمينون با حضور كارگران و مسئولين
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل روابط عمومی فرمانداری منوجان‌؛ به پيشنهاد سراجی فرماندار منوجان در شوراي تامين اين شهرستان،جلسه‌اي پيرامون آخرين وضعيت معدن، علت ادامه تعطيلي و وضعيت كارگران در شرايط تعطيلي معدن با حضور شكرالهي نماينده مردم در مجلس، مروجي مديركل صنعت معدن و تجارت جنوب كرمان، معاون تامين اجتماعي استان کرمان، اعضاي شوراي تامين شهرستان منوجان، جمعی از مسئولان و كارگران معدن آسمینون برگزار شد.

در اين جلسه روند واگذاري شركت و طي شدن سيكل اداري واگذاري معدن به كارفرماي جديد براي كارگران تشريح شد.

سراجي فرماندار منوجان گفت: مطالبه‌گري كارگران باعث شد خلع يد سريعتر صورت گيرد و الان كار به پايان رسيده است.

محمودي نماينده كارگران خواسته‌هاي كارگران را مطرح كرد كه مهمترين خواسته آنان  آغاز فعاليت معدن عنوان شد.

وضعيت سنوات، عيدي و پاداش كارگران و وضعيت سخت و زيان آور بودن در قراردادها و احكام كارگران نيز از سوي محمودي بعنوان بخشي از خواسته هاي كارگران مطرح شد.

 مروجي مديركل صمت نيز در جمع كارگران ضمن تقدير از تلاش‌ها و حمايت‌هاي شكرالهي از كارگران گفت:كارگران همان اول خواستند كه عليمحمدي خلع يد شود و اعلام كردند كه تا آخر پاي اين خواسته خواهند ايستاد.

حال بخش زيادي از كارها پيش رفته و سيكل اداري واگذاري و... بايد صورت گيرد. مروجي از كارگران خواست به شايعات توجه نكنند. اعضاي شوراي كارگري از كليه مطالب و روند واگذاري اطلاع دارند.

‌اين جلسه در محوطه پالايشگاه با حضور كارگران معدن و شكرالهي نماينده مردم در مجلس، مديران و مسئولين شهرستاني و استاني برگزار شد.

انتهای خبر/‌محمدی https://armanekerman.ir/vdcbg5b88rhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما