تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
۰
plusresetminus
دادستان جیرفت گفت: داشتن دیدگاه فرهنگی در برخورد با خانواده زندانیان ضروری است؛ زیرا آنها جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند.
خانواده زندانیان جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، امروز صبح افشین صالحی‌نژاد در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و اعضای انجمن از زندانیان در دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تشکیل شد، با اشاره به فرهنگ غنی بخشش در فرهنگ مردم جیرفت، گفت: داشتن دیدگاه فرهنگی در برخورد با زندانیان ضروری است.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ضمن اعلام همکاری با انجمن حمایت از زندانیان، افزود: همراهی و همکاری با انجمن حمایت از زندانیان، مفید بوده و ثواب دارد.
 
صالحی‌نژاد حمایت از خانواده زندانیان را ضروری دانست و تصریح کرد: خانواده مددجویان، خصوصاً فرزندان زندانیان جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که نبود سرپرست خانواده، مشکلات فراوانی از جمله معیشت، آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
 
وی حمایت از خانواده‌های زندانیان را اصلی‌ترین وظیفه انجمن حمایت از زندانیان اعلام کرد و گفت: در این راستا با تمام توان در جهت جذب و افزایش مشارکت خیرین و تامین نیازهای خانواده‌های زندانیان در زمینه اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، درمانی، معاضدت قضایی و ... اقدام می‌کند.
 
افشین صالحی‌نژاد با ارائه راهکار تفکیک خیرین در کمک به خانواده زندانیان، خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند در مواردی مانند کمک نقدی، اشتغال، ودیعه مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی و تجهیزات مورد نیاز معلولین با انجمن حمایت از زندانیان همکاری کنند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcgzx9q3ak9wu4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما