تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کنونی شرکت مس، لزوم بازیکن بومی را یادآوری کرد و گفت: اگر نمی‌توانیم از رفسنجان بازیکن تامین کنیم، از کرمان بگیریم، بازیکن خارجی می‌آید و منابع ما را می‌برد و در طول فصل یک لگد هم به توپ نمی‌زند.
انتقاد از شرکت مس در حوزه‌های فوتبال و خروج حساب‌هایش از استان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از فارس حجت‌الاسلام حسین جلالی رسانه را دارای اهمیت خواند و با تاکید بر اینکه داریم فعالیت دشمن و پیشروی آن‌ها را در این زمینه مشاهده می‌کنیم و باید به شیوه خودشان آن را بشکنیم، اظهار داشت: ما در کشورمان دلار کم نداریم، مشکل عرضه هم نداریم، رسانه‌های دشمن با سروصدای زیاد تبلیغ می‌کنند و مردم فکر می‌کنند در آینده نزدیک دلار جهش زیادی دارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های دشمن مردم را روی این موج سوار کرده‌اند و آنها نیز خانه، ماشین و طلای همسر و فرزندان‌شان را فروخته و به صف خرید دلار آمده‌اند. 
 قیمت دلار می‌شکند
وی اضافه کرد: اما آنها باید بدانند این حباب از بین می‌رود و دلار سقوط آزادی دارد، هشدارهای لازم داده شده و مردم در روزها و ماه‌های آینده نباید به‌دلیل ضرر و زیان در این حوزه جلوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باشند، این وظیفه‌ی رسانه‌ها است تا آن را به‌صورت گسترده‌ای به گوش مردم برسانند.

  مواجهه با مساله و پیداکردن آن یکی از دستاوردهای رفتن به میان مردم است
 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی سفر به مناطق مختلف و حضور در میان مردم را امیدبخش خواند و با اشاره به اینکه مواجهه با مساله و پیداکردن آن یکی از دستاوردهای این سفرها است، گفت: این نوع پرداختن‌ها روند پیگیری را تسریع می‌کند، اگر 30 درصد هم موفق باشد، امیدوارکننده است.

یا جهاد تبیین را خوب متوجه نشده‌ایم و یا آن را جدی نگرفته‌ایم
وی به جهاد تبیین پرداخت و با تاکید بر اینکه روند کنونی به هیچ وجه به آن، معنا و مفهوم نمی‌بخشد، از رفتار مسوولان در این زمینه انتقاد کرد و گفت: ما یا جهاد تبیین را خوب متوجه نشده‌ایم و یا آن را جدی نگرفته‌ایم.

 حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هرچیزی و هر کاری در جامعه امید ایجاد کند، جهاد تبیین است، ابراز داشت: مسوولان و فعالان فرهنگی و اجتماعی ما بدانند تشریح دستاوردهای انقلاب خوب است، اما به هیچ وجه جهاد تبیین نیست.

 وی امیدسازی و ترویج نشاط و شادابی در جامعه را رسالت اصحاب رسانه دانست و با تاکید بر اینکه از ناامیدی و ایجاد این روحیه به‌شدت فاصله بگیرید چراکه برنامه دشمن است، تصریح کرد: فارس می‌تواند ضمن ورود پرقدرت به این موضوع، مطالبه‌گری‌ها را افزایش و دل‌های مردم را سرشار از امید به آینده کند.

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس، از عملکرد بد آنها در طرح مشکلات مناطق توسط نماینده آن منطقه سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: برخی یا آگاهانه و یا ناخواسته دست به سیاه‌نمایی می‌زنند، می‌توانند از تریبون مجلس استفاده کرده و مشکلات خود را به اطلاع برسانند تا حل شود، دیگر چرا به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش می‌کشند؟ 

نمره قبولی مجلس
 وی عملکرد مجلس را مورد بررسی قرار داد  گفت: اگر ما در مجلس سالی یک مساله مهم شامل بانک، اقتصاد، ارزش پول ملی و خودرو و مسکن و اشتغال را درست کرده بودیم، ۷۰ درصد معضلات و مشکلات کشور حل می‌شد. وی اضافه کرد: طرح مهم مجلس، جوانی جمعیت بود که آقا گفتند امیدوارکننده نیست، پس این هم اثری نداشته است، لذا رسانه‌ها باید مطالبه خود را از مجلس تقویت کنند و از نمایندگان بپرسند کدام گره را از کار مردم باز کرده‌اند.

 برخی قوانین سد راه دولت هستند
 حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه برخی مشکلات و گرفتاری‌های مردم حاصل قوانینی است که مجلس روی آن زیاد تامل نداشته است، گفت: برخی قوانین هستند که ظاهر زیبایی دارند، تصویب می‌شوند و بعدا سد راه دولت شده و حل مشکلات را سخت می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مساله عفاف و حجاب پرداخت و با تاکید بر اینکه این مساله باید با تدبیر، درایت و البته قانون پیش برود، گفت: مردم از رفتار مسوولان در این زمینه چند برداشت دارند، یا دارند چراغ خاموش حرکت می‌کنند و یا نگران موقعیت اجتماعی خود هستند، اما قرارگاه این مساله در وزارت کشور تشکیل شده و شخص وزیر کشور به شدت پیگیر آن است.

۱۷۰۰ نیروی آموزش دیده در مدارس فرهنگ‌سازی می‌کنند
وی از کارهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب سخن به میان آورد و عنوان کرد: هزار و هفتصد نفر آموزش دیده در مدارس دخترانه حضور پیدا می‌کنند و این حوزه کار می‌کنند، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم دوربین‌های سطح شهر، هم پلاک‌خوان هستند و هم چهره را تشخیص می‌دهند، پیگیری این موضوع به‌راحتی قابل انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فوتبال در رفسنجان پرداخت و با بیان اینکه باید به سمت توسعه کیفی برویم، گفت: حدود ۲۰ تیم راه انداخته‌ایم ولی کارایی ندارند، گاهی شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات‌شان تیم دارند، مگر مس محصولش روی زمین مانده که باید تیم داشته باشد آن هم با این تعداد بالا؟

انتقاد از شرکت مس در حوزه‌های فوتبال و خروج حساب‌هایش از استان
 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کنونی شرکت مس، لزوم بازیکن بومی را یادآوری کرد و گفت: اگر نمی‌توانیم از رفسنجان بازیکن تامین کنیم، از کرمان بگیریم، بازیکن خارجی می‌آید و منابع ما را می‌برد و در طول فصل یک لگد هم به توپ نمی‌زند.

وی خصوصی‌سازی و آموزش را دارای اهمیت خواند و بیان کرد: ما باید مدارس فوتبال داشته باشیم تا بازیکن‌سازی کرده و نیازهای خود را برطرف کنیم.

 حجت‌الاسلام جلالی با تاکید بر اینکه ما زیرساخت‌ها را در رفسنجان آماده کرده‌ایم، به هفت زمین چمن در این شهرستان پرداخت و گفت: تمرین تیم در جاهای دیگر چه معنی دارد؟ ما چرا اینقدر پول چارتر می‌دهیم، زمانی هم که مسابقه دارند، اول تیم حریف وارد رفسنجان می‌شود بعد تیم رفسنجان می‌آید، ما باید جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیریم.

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از خروج حساب‌های شرکت مس نیز انتقاد کرد و عنوان داشت: مردم برای کارهای ضروری به بانک مراجعه و درخواست وام دارند اما پولی در استان نیست چراکه مس سهم قابل توجه خود را خارج کرده است، این چه وضعیتی است، آیا می‌توانیم با این اوضاع به سمت امیدسازی برویم؟


انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdccsiqss2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین