تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از ورود دستگاه قضا به موضوع نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی کرمان - ایرانشهر خبر داد و گفت: در این زمینه دستور انسداد دور برگردان دوراهی جاده جاسک که به تصادفات مرگبار منجر می شود صادر شد.
دادستانی دستور انسداد یک نقطه حادثه‌خیز را در جاده ریگان -ایرانشهر صادر کرد
به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان»به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، سید روح الله میرتاج الدینی در بازدید از نقاط نا ایمن در محورهای مواصلاتی این شهرستان به موضوع ایمنی جاده های ورودی شهرستان ریگان اشاره کرد و گفت: دستگاه قضا از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی ورود کرده است.
 
به گفته وی دستگاه های مختلف اجرایی موکلف به اجرای وظایف خود هستند و در صورت مشاهده ترک فعل با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

میرتاج الدینی اظهارداشت:این بازدید در پی وقوع تصادف اخیر منتهی به فوت دو نفر از جوانان ریگانی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ادامه داد: به منظور جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی بعدی، اصلاح این تقاطع و دوربرگردان ناایمن و غیر استاندارد، دستور انسداد آن صادر و اداره راهداری و حمل نقل جاده ای موظف به ایجاد مسیر جایگزین در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

براساس این گزارش فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر، رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای ریگان و نماینده اداره راه و شهرسازی شهرستان در بازدید از نقاط ناایمن در محورهای مواصلاتی این شهرستان حضور داشتند.

شهرستان ریگان در مسیر محور ترانزیتی چابهار- کرمان قرار دارد و فاصله آن با مرکز این استان ۲۸۵ کیلومتر است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdfx0fxyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین