تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
امام جمعه موقت جیرفت عنوان کرد:

اتمام مکارم اخلاق، هدف بعثت پیامبر اسلام (ص)

امام جمعه موقت جیرفت گفت: پیامبر اسلام (ص) هدف بعثتش را اتمام مکارم اخلاق اعلام کرد، آنهم در جامعه‌ای که اخلاق نبود.
اتمام مکارم اخلاق، هدف بعثت پیامبر اسلام (ص)
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «راه آرمان»؛ امشب حجت الاسلام و المسلمین اکبری‌نیا در دومین شب از ششمین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان که در سینما روباز جیرفت در حال برگزاری است، ضمن تبریک عید مبعث گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) هدف رسالتش را اتمام مکارم اخلاقی اعلام کردند آنهم در جامعه‌ای که اخلاق نبود.
 
امام جمعه موقت جیرفت افزود: حضرت محمد (ص) در فتح مکه، عفو عمومی را اعلام کردند که حتی وحشی، قاتل حمزه سیدالشهدا عموی پیامبر بود را بخشید.
 
حجت الاسلام اکبری‌نیا در پاسخ این سوال که «چقدر از زندگی ما شبیه زندگی پیامبر است؟»، گفت: در دین اسلام، اصلی بنام تغافل را داریم که با عمل کردن به این اصل، اشتباه اعضای خانواده را با به غفلت زدن خود را نباید ببینیم.
 
تورج امیرافضلی درخصوص اقدامات چهارماه اخیر شهرداری جیرفت گفت: سعی کردیم که جو آرامش را در شهر حاکم شود و در این مدت کشتارگاه و بازارچه شهرداری بازسازی شده است.
 
سرپرست شهرداری جیرفت با اعلام در دست اقدام بودن پروژه‌های عمرانی مختلف در شهر جیرفت، افزود: شهرداری جیرفت در اکثر مناسبت‌های مختلف فرهنگی حضور داشته است.
 
وی ضمن درخواست کمک مردم به شهرداری جیرفت، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهروندان، حمل نخاله‌های ساختمانی را وظیفه شهرداری می‌دانند که وجود آنها، چهره نازیبایی به شهرمان داده و شهرداری هم توان حمل حجم زیاد نخاله‌های ساختمانی را ندارد.
 
سرپرست شهرداری جیرفت بیان کرد: با اجرای برنامه‌های اقتصادی، شهرداری جیرفت دارای درآمد پایدار شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdccpiqsm2bq1m8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما