تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
۰
plusresetminus
اطلاع‌رسانی نکردن از زمان حفاری و ترمیم آسفالت در خیابان‌های شهر کرمان حتی اعتراض اعضای شورای شهر را نیز به دنبال داشته است.
حفاری‌های بی‌اطلاع شهرداری کرمان صدای شورایی‌ها را هم درآورد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان» به نقل از ایرنا؛ یکی از برنامه‌ریزی‌های نادرست و اشتباه شهری ایجاد حفاری و ترانشه در رده‌های مختلف عملکردی معابر شهر کرمان بدون درنظر گرفتن مدیریت زمانی و اطلاع رسانی بموقع به مردم است.

مردم شهر کرمان به حفاری‌های بدون اطلاع و بسته شدن یک شبه خیابان عادت کرده‌اند و این روند آنان را در پیدا کردن مسیرهای جایگزین برای رسیدن به مقصد همواره دچار مشکل می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان در جلسه روز دوشنبه به موضوع این حفاری‌های بی‌برنامه و نبود اطلاع‌رسانی برای انجام این گونه اقدامات در هشتاد و پنجمین نشست علنی شورای شهر کرمان اشاره کرد و افزود: اگر خیابانی قرار است مسدود شود حتما به مردم اطلاع‌رسانی کنید؛ به طور مثال برای حفاری در خیابان سپه هیچ اطلاع‌رسانی انجام نشد و این موضوع خیلی مصیبت ایجاد کرد؛ در انتخاب زمان برای حفاری در این منطقه سهل انگاری انجام شده حداقل باید سه روز قبل به مردم اطلاع‌رسانی می‌شد.

محمد بابایی دیگر عضو شورا نیز اظهارداشت: از شهرداران می خواهیم مواردی که برای حفاری مجوز می‌دهند حتما اطلاع‌رسانی موضوع را نیز در سطح شهر انجام دهند؛ در مورد حفاری خیابان سپه ما خودمان به عنوان اعضای شورای شهر کرمان اطلاعی نداشتیم چه برسد به مردم عادی.

منصور ایرانمنش رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان هم به موضوع حفاری‌ها اشاره کرد و گفت: به طور مثال برای آسفالت در یکی از خیابان های شهرک مطهری پیمانکار کار را شروع کرده و در یک شیفت هم بیشتر کار نمی‌کند؛ در صورتی که با انجام آسفالت، خیابان یک لاین بسته شده است؛ از شهرداری می خواهیم پیمانکاران در زمان خلوت‌تر مثلا در زمان تعطیلات عید نوروز کار را انجام دهند.

وضعیت معیشتی نیروهای شرکتی شهرداری کرمان
البته ایرانمنش در ادامه به وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرمان نیز در این نشست علنی شورای شهر کرمان اشاره کرد و از وضعیت معیشتی این افراد و لزوم حمایتی مادی آنان گفت و افزود: در شهرداری کرمان تعداد قابل توجهی از همکاران نیروهای شرکتی هستند و به طور مثال فیش حقوقی ارسالی توسط یکی از آنان به من مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که این میزان جوابگوی اجاره خانه هم نیست از این رو حتما به معیشت این افراد کمک شود.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcgux9qyak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین