تاریخ انتشار :جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
۰
plusresetminus
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: مقاوم‌سازی فرهنگی در چند جبهه باید رخ دهد، اتفاقی که در قنات ملک رخ داد باید برای کل جهان رقم بخورد.
نیاز امروز کشور در برابر جنگ نامتقارن، مقاوم‌سازی اعتقادی جوانان به تاسی از سردار سلیمانی‌ست
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» معصومه حکیمیان در جشن عید عاشقان  در خصوص جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب عنوان کرد:  امروز آمده‌ایم تا شخصیت ارباب(حسین بن علی ) را دوباره زنده کنیم و یک هل من ناصر  ینصرنی به سید جوانان اهل بهشت بدهیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: جنگ نرم از ابتدای خلقت شروع شد، زمانی که خداوند از روح خودش در انسان دمید و فرمان سجده داد، شیطان تمرد کرد و قسم خورد که کل انسان‌ها جز کسانی که فقط برای خدا نفس می‌کشند را به گمراهی بکشاند.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی هل من ناصر ینصرنی را به‌حق جواب داد، تأکید کرد: زمانی که حاج قاسم اعلام کرد روی قبرم، عنوان سرباز را بنویسید ،عده‌ای خیال کردند، درجه سازمانی را می‌گوید؛ درحالی‌که او بالاترین منصب دنیا را به خود داد زیرا در وانفسای بالاترین جنگ دشمن، سرباز لازم داریم که برای رضای خدا نفس بکشد، برای رضای خدا حرف بزند و برای رضای خدا حرکت کند و گروهی را به حرکت دربیاورد.

حکیمیان تأکید کرد: اکنون ایران نیازمند هشتاد میلیون شهید سلیمانی برای مقابله با جنگ نرم خانمان‌سوز و برانداز است چراکه برازنده جامعه ایرانی، از دست رفتن حیا و حریم عفت بین خانواده، افزایش طلاق و کاهش ازدواج نیست.

وی عنوان کرد: فتنه‌های صهیونیست در دویست سال قبل به‌طورجدی در قالب پروتکل‌های یهود به ترویج بی‌بندوباری، ترویج مصرف مشروبات الکی، ترویج ربا، ترویج مواد مخدر و ترویج تولد فرزندان نامشروع پرداختند چراکه هدف آن‌ها تبدیل تمامی انسان‌های غیر یهود به حیوان و برای رسیدن به هدف خود است که تا حدودی موفق شده‌اند که خلیفه خدا را از بالاترین سطح به پایین بیاورند.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور تأکید کرد: اگر دیر بجنبیم بلایی که در آندلس سر اسلام آوردند، سر ما هم می‌آورند پس باید تلاش کنیم چون حرمت تمامی ادیان آسمانی را شکسته‌اند و احکام اسلامی در جهان رعایت نمی‌شود.
 
 
وی عنوان کرد:  امروز دو حق رو باید گرفت که سردار سلیمانی آن دو را هم خوب شناخت و هم آن را از حلقوم غربی‌ها بیرون کشید و ما نیز باید بدانیم چطور این حق را شناخته و همچون سردار از مستکبرین بگیریم.
 
حکیمیان کرمان و استان کرمان را به دو مقطع در قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی  تقسیم کرد و گفت: هر انسانی که پایش را بر زمین بگذارد، تنها یک‌بار وقت دارد، که آن‌هم  نامعلوم ازنظر زمان است پس باید دو حق را مانند شهید سلیمانی بگیریم، حق زندگی سعادتمند در دنیا و در آخرت. دو حقی است که باید اخذ شود.
 
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان  ادامه داد: از بدو آفرینش یک دشمن قسم‌خورده بعد از خلق انسان داریم که سال‌هاست عداوت و دشمنی با انسان را توسط هم‌پیمانان خودش ادامه می‌دهد و بانام جنگ نرم پا به میدان مبارزه گذاشته است و ما در میدانی هستیم که شیطان رانده‌شده فرمانده ارشد جنگ  با انسان است.
 
وی بابیان اینکه در قرن 21 اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است، گفت: امروز ما نیاز داریم تا اهداف جنگ، میدان آن و عمله‌های خدوم آن  را خیلی خوب بشناسیم، امروز اسراییل و آمریکا عمله‌های فرماندهی ارشد شیطان هستند.
 
حکیمیان اذعان کرد: روزی که بزرگ‌ترین جنگ عالم شروع شد دفاع مقدس هم آغاز شد و جنگ 8 ساله ایران امتداد یافته جنگ امام حسین(ع) بود که نباید محدود از آن نام ببریم، مگر واقعه کربلا دفاع مقدس نبود؟؟ پس دفاع مقدس از زمان هبوط حضرت آدم بوده است تا اکنون‌که پرچم دست یک حکومت شیعی است.

وی ادامه داد: یک‌به‌یک انبیاء از دین اسلام دفاع مقدس کردند تا دست‌به‌دست چرخید و پرچم به دست امام راحل رسید، متأسفانه 95 درصد از سیره و اهداف امامان هنوز ناشناخته مانده است و راه و هدف آن‌ها الگو نشده‌اند،  شادی در تولد امامان  و ناراحتی در شهادت‌های ائمه تنها 5 درصد از شناخت را تشکیل می‌دهد و کافی نیست.
 
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان اذعان کرد: امروز ما و جهان در بحران معنویت گرفتارشده‌ایم و  بزرگ‌ترین قربانی جنگ نرم جوامع و مردم ملت آمریکا هستند، زیرا آمریکا در اختیار اسرائیل است و او بازی‌گردان آن‌هاست، و چقدر بدبخت‌اند کسانی که چشم امیدشان به یک‌مشت اسیر و برده است که خودشان در چنگال یهود هستند.
 
وی به شکل‌گیری بحران معنویت اشاره کرد و گفت: این نوع بحران زمانی شکل می‌گیرد که بدی‌ها دیگر بدو ناپسند محسوب نمی‌شوند مانند امروز که دختران عفیفه را ترد می‌کنند و آن‌ها را بی‌ارزش نشان می‎‎‌دهند.
 
حکیمیان تأکید کرد: 200 سال پیش هفت شیطان‌پرست یهودی برای حکومت برجهان،  23 دستورالعمل نوشتند که خوب مهندسی کردند و پیش رفتند تا برای رسیدن به مقاصد خود از وحشتناک‌ترین بندها استفاده کردند و آن‌ها این بود که تمام انسان‌های غیر یهود را به حیوان تبدیل می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم که داعش واقعیت این دستورالعمل‌ها بود.
 
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان ادامه داد: در بحران معنویت و جهانی که دچار بحران مدیریت‌شده است هفت نفر قصد تصاحب جهان را داشتند اما اولین کسی که بلند شد و به آنان یک نه قاطع گفت؛ ایران بود و با انقلاب جلوی آن‌ها را گرفت.
 
حکیمیان مدعی شد: استان کرمان پایتخت مقاومت جهانی نام‌گرفته و چه اسم درستی انتخاب کردندف زیرا حاج قاسم در روستای قنات ملک مقاوم شد وقتی به کرمان آمد چون اعتقاداتش مقاوم‌سازی شده بود در فتنه‌ها گرفتار نشد وراِ مقاومت را هم بنا گذارد.
 
وی عنوان کرد: رهبری فرزانه مقاوم‌سازی فرهنگی را سال‌ها پیش گفتند شروع کنید و امروز هم فرمان جهاد تبیین صادر کردند و اکنون ما درنبرد متقارن درگیر هستیم و برای موفقیت و پیروزی باید مقاوم شده پا به این میدان گذارد تا با پول و ثروت و قدرت لرزه بر اعتقاداتمان نیافتد.
 
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان تأکید کرد: امروز آغاز جنگ با مقاوم‌سازی نشدن جوانان درنبرد نامتقارن شکل‌گرفته است، زیرا امکانات کسانی که غلط را ترویج می‌کنند بیشتر از کسانی است که دین را سطحی و نا مقاوم آموخته‌اند.

حکیمیان اذعان کرد: مقاوم‌سازی فرهنگی در چند جبهه باید رخ دهد، اتفاقی که در قنات ملک رخ داد باید برای کل جهان رقم بخورد، جبهه اول احیا تحکیم و مقاوم‌سازی هویت انسانی، که داعشیان هیچ شباهتی به انسانیت نداشتند پس باید پرچم انسانیت را بلند کنیم و آدم بودن را یاد بدهیم.
 
وی به دومین جبهه را نام برد و گفت: احیا تحکیم و مقاوم‌سازی هویت دینی، در جبهه فرهنگی باید رخ دهد وقتی کاسبی کم‌فروشی می‌کند و معلمی که حق دانشجو را رعایت نمی‌کند و مدیری که بیت‌المال را می‌برد، جوان را دچار تردید می‌کند.
 
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان بابیان اینکه درنبرد نامتقارن غیر هم‌سطح، پیروز میدان کسی است که از مبانی بهتری در مقابل نبرد نامتقارن نرم برخوردار باشد، گفت: متأسفانه پنج زلزله، افزایش طلاق کاهش ازدواج کاهش جمعیت کاهش عفت مداری و افزایش اعتیاد پایه‌های کشور ما را می‌لرزاند که باید این هویت را احیا کرد.
 
 
وی آخرین حرکت در تحکیم جبهه فرهنگی را احیا مقاوم‌سازی و تحکیم هویت ملی دانست و خاطرنشان کرد:باید ایران‌دوستی و وطن‌پرستی را آموزش داد و سردار سلیمانی به چه زیبایی صدای هل من ناصر ینصرنی را در ایرانی بودن و ایرانی ماندن پاسخ گفت، پس حسین را به مردم باید شناساند و مسیرهای تحکیم اعتقادات را باید هموار کرد.
 
 
انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchminzz23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین