تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
۰
plusresetminus
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان خبر داد:

تعطیلی چهار روزه باغ شاهزاده ماهان به علت تعمیرات

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: باغ شاهزاده ماهان به مدت چهار روز به دلیل تعمیرات تعطیل است.
تعطیلی چهار روزه باغ شاهزاده ماهان به علت تعمیرات
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی ادراه کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: این تعطیلی به منظور اصلاح سیستم برق‌رسانی و روشنایی باغ شاهزاده ماهان و همچنین جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی برای گردشگران انجام می‌شود و از روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه جاری همانند روزهای گذشته میزبان علاقمندان خواهیم بود.  
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از پایان عملیات نورپردازی باغ جهانی شاهزاده تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۲ شاهد نمایی دیگر از این باغ تاریخی خواهیم بود و از مردم سراسر کشور دعوت می‌شود در ایام نوروز از جاذبه‌های گردشگری این استان دیدن کنند.

وی با بیان اینکه برای ایام نوروز ۱۴۰۲ علاوه بر باغ شاهزاده ماهان، نورپردازی ارگ تاریخی بم را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ارگ بم به تنهایی می‌تواند تعداد زیادی از گردشگران را به سوی استان کرمان بکشاند و در تلاشیم در نوروز ۱۴۰۲ میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdci5razrt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین