تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
۰
plusresetminus
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان:

پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه برتر کشور انتخاب شد

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: در همایش کشوری "به استقبال نوروز" پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.
پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه برتر کشور انتخاب شد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به برگزاری دومین همایش "به استقبال نوروز" با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی و مسئولان کشوری اظهار کرد: پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن، به‌واسطه اهتمام در امر مرمت، حفاظت و ساماندهی ارگ تاریخی بم و همچنین معرفی شایسته این اثر در مراسم "نوروزگاه ۱۴۰۱" از بین ۱۵۳ پایگاه میراث جهانی و ملی کشور به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: در این مراسم وزیر میراث‌ فرهنگی از محسن قاسمی، به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه پایگاه‌های میراث‌ فرهنگی تجلیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های موثری در زمینه مرمت و بازسازی ارگ تاریخی بم انجام شده که خوشبختانه در همایش مذکور به بهترین شکل از مدیر و پرسنل پرتلاش پایگاه میراث جهانی بم تقدیر شد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcepx8zejh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین