تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۴
۰
plusresetminus
همراه با شهدای دیار کریمان؛

وصیت‌نامه شهید سیدعلی توکلی کوهبنانی

شهید «سیدعلی توکلی کوهبنانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: از پدر و مادر و برادرانم می‌خواهم از خط امام خارج نشوند و پشتیبان این انقلاب باشند و هرگز از این ناراحت نباشند که من شهید شده‌ام و هرگز از این انقلاب و رهبر عزیز دلسرد نشوند که این خط راه پیامبران الهی است.
وصیت‌نامه شهید سیدعلی توکلی کوهبنانی
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «سیدعلی توکلی کوهبنانی» هشتم فروردين ۱۳۴۴، در شهرستان کوهبنان به دنيا آمد. وی تا پايان ‌مقطع ‌راهنمايي ‌درس خواند. سال ۱۳۶۳، ازدواج كرد و صاحب‌ يك دختر شد. پاسدار بود، سرانجام بيست ‌و‌ ششم اسفند ۱۳۶۲، در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش، شهيد شد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «سیدعلی توکلی کوهبنانی» را مرور می‌کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
با درود بر مهدی منجی بشریت و با سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی. با درود بر شهیدان اسلام و سلام بر رزمندگان جبهه حق علیه باطل.

من که به جبهه می‌روم و آماده روبرو شدن با دشمن شرور هستم، این راه را خوب شناخته‌ام و انتخاب کرده‌ام.
راهی بهتر از این راه نیست. راهی است که تمام شهیدان رفته‌اند و ما هم می‌رویم. امیدوار هستم این راه ادامه یابد.
از پدر و مادر و برادرانم می‌خواهم از خط امام خارج نشوند و پشتیبان این انقلاب باشند و هرگز از این ناراحت نباشند که من شهید شده‌ام و هرگز از این انقلاب و رهبر عزیز دلسرد نشوند که این خط راه پیامبران الهی است.

من از برادرانم می‌خواهم با درس خواندن یا رفتن به جبهه جنگ، انقلاب و امام را یاری کنند. به گفته امام عزیزمان اگر این شکست بخورد دیگر نمی‌توانیم اسمی از اسلام ببریم و اگر هم پیروز شویم، تمام ستمکاران از اینجا خواهند رفت. ما باید از جان و مال خود در راه اسلام بگذریم تا این اسلام با خون ما آبیاری شود و زنده شود.

از پدر و مادر و برادرانم و دیگر قوم و خویشانم می‌خواهم:
من شهید شدم برای من گریه و زاری نکنند و شادی کنند که افتخاری بزرگ نصیب آنها شده است و کسی چیزی را در راه خدا داد، دیگر نباید به دنبال او نگاه کند و من از مردم شهید پرور کوهبنان می‌خواهم که همین طور که تاکنون امام و انقلاب اسلامی را یاری کرده‌اند، باز هم یاری کنند که همین امام، حسین زمان ما است.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdciqpazvt1apu2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین