تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۰
۰
plusresetminus
شهید "مهدی علي‌اكبري شريف‌آباد" در وصیت نامه خود آورده است: در راه پروردگار قدم بردارید تا هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیاندازد.
وصیت‌نامه شهید مهدی علي‌اكبري شريف‌آباد
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان» به نقل از نوید شاهد کرمان، شهید "مهدی علي‌اكبري شريف‌آباد" دوم ‌‌مهر۱۳۴۷، در روستاي‌ شريف‌آباد ازتوابع ‌‌شهرستان رفسنجان متولد شد.
وی تا پايان مقطع ابتدايي‌‌ درس‌خواند. به شغل خياطی و نجاری مشغول بود، به‌عنوان پاسدار وظيفه ‌به جبهه اعزام شد و سرانجام در بيست ‌و نهم فروردين ۱۳۶۷، در فاو به شهادت رسيد. پيكر وی پس از تفحص‌ سال ۱۳۷۶، در زادگاهش به خاك سپرده شد.

در ادامه بخش هایی از وصیت نامه شهید "مهدی علي‌اكبري شريف‌آباد" را می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که امام حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد، ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی(ع) در محراب شهادت شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر امام حسین(ع) در راه خدا و با هدف شهید شد.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلو گیری کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب حضرت زینب(س) را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نموده و همه مثل خاندان وهب جوانان‌تان را به جبهه های نبرد بفرستید.

حتی جسدم را هم تحویل نگیرید، زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا داده‌ام پس نمی‌گیرم برادران استغفار و دعا را هرگز از یاد نمی‌برند که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید.

در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد، خود را برای تحمل رنج‌ها و محبت‌ها و ناکامی‌ها و ناروائی‌ها آماده سازید و دل قوی دارید که قادر یکتا پشتیبان و نجات می‌بخشد و عاقبت شما را به خیر می‌گرداند و دشمنان شما را به انداع عذاب‌ها و شکست‌ها دچار می گرداند.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcbzfb8grhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین