تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹
۰
plusresetminus
سربازان کوچک «سیدعلی» در نیمه شعبان به خط شدند؛

حماسه دهه نودی‌های بلوچ برای سربازی در رکاب امام زمان (عج)

سربازان بلوچ دهه نودی سید علی در روستای مختار آباد میاندران شهرستان رودبارجنوب به خط شدند تا ارادت خود را به ساحت امام زمان(عج) نشان دهند.
حماسه دهه نودی‌های بلوچ برای سربازی در رکاب امام زمان (عج)
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، شاید سرود بهانه‌ای شد، اما سربازان دهه نودی سید علی در روستای مختار آباد میاندران شهرستان رودبارجنوب به خط شدند تا با سلام فرمانده ارادت خود را در روز ولادت منجی عالم بشریت به ساحت امام زمان(عج) نشان دهند، دهه نودی‌‎های بلوچ، همواره در مسائل فرهنگی سنگ تمام می‎گذارند.
 
مردم روستای مختار آباد میاندران پیش قراولان حرکت‌های فرهنگی تمیز هستند
 
مردم ولایتمدار روستای مختار آباد میاندران  به نمایندگی از مردم شهرستان رودبارجنوب به خط شدن تا این بار با روایت «سلام فرمانده۲» ارادت دهه نودی‌‎های خود را به انقلاب خود در کشور نشان دهند.
 
خیلی از کودکان اشک در چشم دارند و با پخش سرود بغض‎هایشان در گلو ‎ترکید و با چشمانی خیس دستان کوچک خود را به حالت احترام نظامی در کنار شقیقه گذاشته و همنوا با ابوذر روحی، یکصدا می‏‌گویند، سرباز شمام قول می‌دم برات یار باشم، قول می‌دم برات عمار باشم، قول می‌دم مثل سربازای گمنام تو دلت جاشم‌منتظر بودم منتظرت هستم. 
 
سید علی انقلاب اسلامی ایران این بار دهه نودی‏‌های خودش را فراخوانده تا آماده سربازی در رکاب مهدی فاطمه باشند، دهه نودی‌هایی که از فرمانده خود در روز میلادش درخواست آمدن دارند و با قلبی پاک و چهره‎ای معصوم، فریاد می‌‏زنند که بیا؛ تا علی بن مهزیارت شویم، با همین قد کوچیک خودمان سردارت شویم.
 
شب عجیبی در مختار آباد بود، مسجد روستا مملو در چشمانی بود که بی‌صدا خیره به هنرنمایی دهه نودی‌‎های خود بودند، صدایی جز سلام فرمانده در روستا نبود، انگار همه گوش شده بودند تا بشنوند صدای خروش و حماسه دهه نودی‌ها را برای سربازی در رکاب امام زمان(عج) و سید علی رهبر انقلاب.

انتهای خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdceox8zzjh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما