تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
۰
plusresetminus
مشتاقان ظهور غرق در شادی و شور؛

رودباری‌ها نیمه شعبان را جشن گرفتند/تصاویر

همزمان با میلاد پرنور و سعادت حضرت بقیه الله از سه شنبه شب شهر و روستا‌های رودبار‌جنوب غرق در شادی و سرور بود.
رودباری‌ها نیمه شعبان را جشن گرفتند/تصاویر
به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگی راه آرمان، عاشقان عصمت و طهارت در شهرستان رودبار‌جنوب با برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های شادی در تمامی نقاط شهرستان شاهد برگزاری جشن‌های متنوع و زیبا بودیم.

مردم رودبار جنوب آئین‌های جشن و شادمانی برگزار کردند و عشق و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت مهدی موعود (عج) نشان دادند.

شب میلاد امام زمان (عج) نیز صحنه ابراز ارادت به حضرت ولی عصر (عج) در نقاط مختلف بود و اعضای هیأت‌های مذهبی و بسیاری از جوانان با پخش شیرینی و شربت در معابر عمومی، این روز فرخنده را به شهروندان تبریک و شادباش می‌گفتند.

در شهر جازموریان نوعروسی نیز به میمنت خجسته میلاد با سعادت امام عصر و زمان حضرت مهدی (عج) نیمه شعبان را به عنوان روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کرد.

پخش آش نذری و سایر خوراکی‌ها در همه نقاط شهر و روستا‌ها انجام و در آن‌ها از عاشقان مهدی موعود (عج) پذیرایی شد.

در محلات، منازل و اماکن شخصی نیز ضمن چراغانی کردن و تزئین و به اهتزار درآوردن پرچم مزین به نام مبارک مهدی موعود (عج)، به میمنت سالروز نیمه شعبان آئین‌های جشن برپا شده که شیفتگان آن حضرت با شرکت در این جشن‌ها میلاد خجسته امام عصر (عج) را به همدیگر تبریک گفتند و ارادت قلبی خود را به خاندان نبوت و امامت نشان دادند.

حضرت امام زمان قائم آل محمد مهدی موعود (عج) همزمان با نیمه شعبان سال ۲۵۵ هجری قمری در شهر سامرا دیده به جهان گشودند و در پنج سالگی به امامت برگزیده شدند.




انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcco1qso2bq1x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما