تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
۰
plusresetminus
مدرس حوزه علمیه قم گفت: هدف از تشکیل حکومت و ساختن تمدن اسلامی توسط مسلمانان، زمینه‌سازی برای پروژه ظهور است.
تشکیل حکومت و تمدن اسلامی، مقدمه ظهور امام زمان (عج) است
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی «راه آرمان» از جیرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رنجبر شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) در مسجد ولی‌عصر (عج) محله دانشگاه آزاد ضمن تبریک عید نیمه شعبان، گفت: تصور اینکه، فردی خواهد آمد و همه چیز را کن‌فیکون می‌کند، خلاف است و نباید انتظار منفعلانه داشته باشیم، بلکه انتظار واقعی، شروع حرکت است.
 
استاد حوزه علمیه و دانشگاه قم، افزود: حفظ جان امام زمان (عج) با مومنان است و بایستی مسلمانان، آنقدر قوی و قدرتمند بشوند تا دشمن را بترسانند.
 
حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: هدف از تشکیل حکومت، قوی شدن و ساختن تمدن اسلامی توسط مسلمانان، در واقع زمینه‌سازی برای پروژه ظهور است.


 
وی بیان کرد: در نقشه دنیا، قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا بهم متصل هستند و قلب این اتصال سه قاره، خاورمیانه نام دارد و در واقع قلب این جزیره بزرگ، ایران اسلامی است و مردم این منطقه، نرم‌افزاری بنام قرآن دارند و به لحاظ سخت افزاری هم تنوع اقلیمی و ثروت‌های طبیعی زیادی را دارند.
 
مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: کشور زمینه‌ساز ظهور، بعد از قدرت نظامی، باید از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سایبری، کشاورزی، علمی و ... هم قوی بشود.
 
حجت‌الاسلام رنجبر بیان کرد: اگر ۴۰ سال قبل می‌گفتیم که برای شکستن برتری دلار برنامه داریم، کسی توجه نمی‌کرد ولی اکنون برای اجلاس شانگهای، ایران را دعوت می‌کنند و در این اجلاس، پیشنهاد ایران، برای کنار گذاشتن آقایی دلار را می‌پذیرند.
 
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکستن آقایی آمریکا را در انتقام سخت، برای اخراج آمریکا از منطقه، خلاصه کرده است.
 
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcjytevxuqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما