تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲
۰
plusresetminus
رییس کمیته امداد امام خمینی شهربابک خبر داد:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان در شهربابک

رییس کمیته امداد امام خمینی شهربابک از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان در شهربابک خبر داد.
پرداخت ۱۷ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان در شهربابک
به گزارش راه آرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهربابک؛ اکبر ستوده در هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد، گفت: در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال و توانمندسازی ۲۵۶ فقره وام اشتغالزایی از محل منابع بانکی  مبلغ ۱۷ میلیارد تومان پرداخت داشته است.

 رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهربابک از در دستور کار قرار دادن احداث ۴۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف شهرستان یاد کرد و افزود: کار ساخت اکثر این واحدها آغاز و بعضا پیشرفت ۷۰ درصدی داشته‌اند.

وی افزود: امسال همچنین کمک هزینه تعمیرات منزل و احداث حمام و سرویس بهداشتی از محل کمک‌های خیرین و صدقات به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به تعداد ۵۶ نفر پرداخت داشته‌ایم.

ستوده پرداخت هزینه گازرسانی به منازل مددجویان دهستان خبر و سایر مناطق شهرستان به مبلغ یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: عملیات احداث ۴ واحد هال و آشپزخانه از محل کمک خیرین و شرکت مس شهربابک به مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه مسکن است.

وی به اهدا ۷۵ سری جهیزیه از محل اعتبارات  دولتی  و کمک  شرکت مس و خیرین و توزیع هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی سبد کالا و ۲ تن گوشت از محل کمک خیرین و شرکت مس و شرکت بابک مس ایرانیان  اشاره و تصریح کرد: اهدا ۸۰ عدد بخاری گازی، ۳۶ آبگرمکن و ۱۰ دستگاه یخچال و پرداخت تعداد ۵۶۸ مورد کمک‌های نقدی به نیازمندان از محل صدقات و وجوهات منابع امدادی از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

ستوده بیان کرد: ۴۵۰ مورد وام کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت و اهدا ۳۶ فقره وام درمانی از محل معرفی به  
بانک‌های عامل مهر و رسالت پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه درمانی به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰  میلیون تومان، اهدا ۲۴ عدد تجهیزات پزشکی از جمله عصا، واکر، تخت، دستگاه اکسیژن و ... و همچنین پرداخت کمک هزینه پرستاری به ۳۶ بیمار زمین گیر و صعب‌العلاج و توزیع ۶۵۰  سبد کالا بهداشتی و تشکیل کلاس‌های آموزش بهداشت و مشاوره از اقدامات انجام شده در حوزه درمان و بهداشت توسط کمیته امداد امام خمینی است. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۴۹ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد توسط ۸۶۵ نفر از خیرین در قالب طرح اکرام بصورت نقدی حمایت می‌شوند.

ستوده با بیان اینکه تعدادی لوازم‌التحریر و لوازم ضروری زندگی توسط حامیان تقدیم فرزندان معنوی شده است، ادامه داد: پرداخت ۳۶۵ مورد کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، پرداخت ۷۵ مورد کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و توزیع سبد لوازم التحریر به دانش آموزان و نیز پرداخت کمک هزینه زیارت مشهد مقدس به سالمندان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی  است.

وی در پایان ضمن تشکر از حامیان و همراهان کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومین خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو ادامه همراهی و احسان و نیکوکاری مورد انتظار است.

انتهای پیام/ شهربابک  https://armanekerman.ir/vdcdfs0f5yt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما