تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست.
همه دستگاه‌ها باید در کاهش حوادث و سوانح در نوروز ۱۴۰۲ کمک کنند  
به گزارش «راه آرمان» به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان: فرمانده انتظامی استان در جلسه شورای راهبردی تصادفات که با حضور روسای پلیس راه شمال و جنوب استان، معاون عمرانی استانداری و دیگر اعضا برگزار شد گفت: کاهش تصادفات و حوادث رانندگی اولویت پلیس است و همیشه سعی کردیم با اقدامات پیشگیرانه و انجام طرح‌های هدفمند از حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.
 
سردار ناظری با بیان این که مجازات هیچ تخلف رانندگی مرگ نیست افزود: همه دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک باید پلیس را در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی کمک کنند تا شاهد کاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی در سال‌های آتی باشیم.
 
وی افزود: در این رابطه پلیس با اقتدار اجازه نخواهد داد یک تعداد معدود از رانندگان با انجام تخلف جان مسافرین و هموطنان را به خطر بیندازند.
 
سردار ناظری با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در کاهش حوادث ایفا می‌کند از فعالان این حوزه درخواست کرد: همچون سالیان قبل این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و با استفاده از تمامی ظرفیت خود و هم چنین اطلاع رسانی به موقع  از وضعیت جاده‌ها و پخش پیام‌های ترافیکی و هشداری از وقوع حوادث جلوگیری کنند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عبور کاروان‌های راهیان نور از مرقد مطهر سردار دل‌ها و بدرقه این کاروان‌ها توسط تیم‌های پلیس راه از مبدا تا مقصد تصریح کرد: بنا به گزارشی که رئیس پلیس راه شمال استان در این جلسه از عملکرد ۱۱ ماهه خود ارائه داد از سازمان‌های مسئول می‌خواهیم با جدیت بیشتری نسبت به رفع نقاط حادثه ساز که از قبل شناسایی و مشخص شده اند اقدام کنند.

انتهای خبر/ زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcjitevhuqetvz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما