تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خبر داد:

افزایش پهنای باند ۲۰ ترابایتی شبکه انتقال زیر ساخت در ۱۰ شهرستان کرمان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از افزایش پهنای باند ۲۰ ترابایتی شبکه انتقال زیر ساخت خبر داد.
افزایش پهنای باند ۲۰ ترابایتی شبکه انتقال زیر ساخت در ۱۰ شهرستان کرمان
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی گفت: پس از آخرین جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری سال ۱۴۰۱ استان که باحضور مدیران واحدهای تابعه و نمایندگان اپراتورهای ارتباطات سیار در محل شرکت مخابرات استان برگزارشد، بر لزوم بررسی و تصویب پروژه‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۲ تأکید شد و همچنین از دستگاه‌های تابعه خواسته شده که تا زمان جلسه بعدی برنامه‌های کاری خود را تدوین نمایند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کرمان به افزایش پهنای باند ۲۰ ترابایتی با استفاده از تکنولوژی داخلی و توان شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۸ ایستگاه تا پایان شهریور سال آتی خبرداد وگ فت: با استفاده از افزایش پهنای باند در ۱۰شهرستان کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم، سیرجان، کوهبنان، راور، زرند، شهربابک، کهنوج و شهر زهکلوت، افزایش چشمگیری در پهنای باند قابل واگذاری به اپراتورهای ثابت، سیار و ارائه‌دهندگان خدمات دیتا را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بر رفع مشکل انتقال سایت‌های روستایی توسط مخابرات استان، از تعهد مخابرات نسبت به نصب و راه‌اندازی حداقل ۱۵ سایت uso همراه اول در روستاهای استان تا پایان ماه جاری انجام خواهد شد.

ساجدی‌فر ابراز کرد: جلسه آموزشی دفاتر پیشخوان در خصوص امور پستی توسط اداره‌ کل پست استان در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه  برگزار می‌شود و این جلسه برای بهبود فرآیند امور پستی در دفاتر پیشخوان مفید فایده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کرمان پیشنهاد داد: همایشی با هماهنگی اداره کل ict جهت اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و سرقت‌ها در استان برگزار شود.

گفتنی است در پایان جلسه از مدیریت شعب پست‌ بانک استان به‌عنوان دستگاه برتر تابعه وزارت ارتباطات در استان کرمان تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای خبر/م
 
https://armanekerman.ir/vdcawen6y49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین