تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: والدین بایستی برای مسائل دینی و قرآنی اعضای خانواده وقت بگذارد، زیرا فرزندان، امانت خدا هستند تا نسلی که مایه افتخار ایران باشد را تربیت کنند.
تربیت نسلی با افتخار در نتیجه وقت گذاشتن برای مسائل قرآنی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، شب گذشته حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در مراسم جشن میلاد حضرت رقیه (س) که در پارک ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت رقیه (س)، سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: در سوره مبارکه فرقان، از خداوند متعال درخواست نسلی که نور چشم‌مان باشد را داریم.
 
امام جمعه جیرفت ضمن اشاره به نقش مهم پدر و مادر در تربیت فرزندان، افزود: مادران در مسئله تربیت فرزندان و گرم نگهداشتن کانون خانواده، نقش ویژه‌ای دارند.
 
حجت الاسلام تارم، احساس توجه فرزند از طرف والدین را مهم ارزیابی کرد و گفت: والدین باید برای مسائل دینی و قرآنی اعضای خانواده وقت بگذارد و فرزندان، امانت خداوند، نزد پدر و مادر هستند.
 
وی در تذکری نسبت به دوستان فرزندان، خاطرنشان کرد: والدین نسبت به انتخاب دوستان و رفقای فرزندان، دقت بیشتری داشته باشند زیرا تاثیر فراوانی در تربیت و آینده فرزندان دارند.
 
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: والدین بایستی فرزندانی تربیت کنند که مایه مباهات ایران اسلامی باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم درخصوص مسافرت‌های ایام نوروز، خاطرنشان کرد: از مسافران نوروزی، درخواست رعایت مسائل راهنمایی و رانندگی را دارم زیرا در این ایام جشن و شادی گاهی شاهد از دست دادن عزیزانمان بودیم.
 
امام جمعه جیرفت درخصوص ایام نوروز، گفت: از همه هموطنان دعوت می‌کنم که به جیرفت، مهد تمدن بشریت آمده و از آثار باستانی این شهرستان، بازدید کنند زیرا مردم جیرفت، میزبان خوبی هستند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcgxw9q7ak9wx4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما