تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷
۲
۱
plusresetminus
جانشین مدیر عامل گروه صنعتی بارز کرمان خبر داد: فروش انواع محصولات اینترنتی گروه صنعتی بارز به صورت مستقیم، با قیمت مصوب دولتی و ارسال رایگان به سراسر کشور آغاز شد.
بستر خرید لاستیک دولتی از  سامانه فروش اینترنتی گروه صنعتی بارز  فراهم شد
محمد ضیایی در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان در خصوص عرضه اینترنتی انواع محصولات این گروه صنعتی به مردم  گفت: با توجه به چرخه معیوبی که در فاصله بین کارخانه تا مصرف کننده توسط دلالان صورت گرفته بود سیستم بارز تصمیم گرفت تا به نظام توزیع و فروش سر و سامان دهد به همین علت سایت رسمی بارز کرمان اقدام به فروش انواع لاستیک های این واحد صنعتی کرد.


 جانشین مدیرعامل گروه صنعتی بازر در کرمان ادامه داد:  خوشبختانه اولین محموله لاستیک به تعداد 500 حلقه بعد از ثبت سفارش خرید توسط مشتریان در سراسر ایران امروز بارگیری و عازم محل‌های مورد سفارش شد.

ضیایی تاکید کرد: در حال حاضر در استان کرمان تمام زیر ساخت های لازم جهت ثبت سفارش از طرق محیط وب فراهم شده است و متقاضیان می توانند از طریق ورود به سایت و بارگذاری مدارک لازم و پرداخت در همین سایت به صورت کاملا انحصاری خرید خود را انجام دهند و سفارش خود را تحویل بگیرند

وی به سامانه فروش بارز کرمان اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، جهت خرید محصولات گروه صنعتی بارز با قیمت مصوب، در عرضه محصولات رادیال سواری ، کراس اوور و شاسی بلند راه اندازی شده است و مالکان خودرو می توانند ۲ حلقه تایر را به صورت شش ماهه، متناسب با خودروی خود ثبت و از طریق پست، سفارش را دریافت نمایند.

جانشین مدیرعامل گروه صنعتی بازر در کرمان با بیان اینکه در حال حاضر ثبت سفارش انجام می‌شود اما تحویل آن زمان‌بر است، گفت: اندکی با توجه به تعدد درخواست جهت خرید مستقیم محصولات گروه صنعتی بارز ضمن تشکر از اعتماد و همراهی مصرف کنندگان ، مدت زمان تحویل محصول، حداقل ۷ روز کاری پس از تاریخ تایید ثبت سفارش است اما به علت  شرایط فروش از  ۲۲ اسفند ۱۴۰۱  سفارشات در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تحویل می‌شوند.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز در کرمان تاکید کرد: در شرایط ثبت سفارش خریدار می‌بایست مالک خودرو باشد و کاربر ثبت نام کننده ملزم است، ثبت نام را با کد ملی، شماره موبایل، شماره شاسی ، شماره موتور و تایر مناسب خودروی مالک انجام دهد، پس از ثبت سفارش، تصدیق اطلاعات هویتی بر اساس قوانین مذکور و استعلام از سامانه وزارت صمت صورت می‌پذیرد.

ضیایی تاکید کرد: در صورتیکه مشخص شود اطلاعات وارد شده در سامانه از صحت لازم برخوردار نیست و مالک خودرو در شش ماه گذشته سابقه خرید از سایر تایرسازان داشته است، سفارش لغو و وجه خرید، صرفا به شماره حساب واریزکننده در مدت زمان ۷ روز کاری مسترد می‌گردد.

وی خرید از طریق سامانه را توصیه کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند به  آدرس سامانه در لینک https://www.barez.org  مراجعه و در قسمت فروش آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی   https://armanekerman.ir/vdchixnzw23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حمید آبدست
لاستیک بارز