تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
۰
plusresetminus
رییس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: در راستای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف‌کنندگان همزمانی با آغاز سال نو این طرح آغاز شد.
آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر کشتار دام در شهرستان شهربابک
به گزارش سرویس سلامت « راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهربابک، مجید اسدی ضمن تبریک به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال نو عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف کنندگان، شبکه دامپزشکی شهربابک نظارت های بهداشتی خود را بر تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های های خام دامی و همچنین رستوران ها را در ایام پایانی سال را بیشتر خواهد کرد.
 
 
رییس شبکه دامپزشکی شهربابک همچنین نظارت روزانه و مستمر بر کشتارگاه دام شهرستان را از دیگر موارد تحت کنترل بهداشتی این شبکه برشمرد.
 
وی افزود: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انجام نظارت های بهداشتی نوروزی این شبکه در قالب ۲ اکیپ بازرسی بهداشتی سیار و یک اکیپ ثابت مستقر در شبکه و از ۱۴ اسفند ماه سال جاری تا ۴ اردیبهشت ماه سال آینده صورت می پذیرد.
 
اسدی در پایان توصیه کرد: شهروندان گرامی، فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی اعم از شیر خام، مرغ، ماهی و گوشت قرمز مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ به شبکه دامپزشکی  شهرستان اطلاع دهند تا بازرسان این شبکه دراسرع وقت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcg3w9qtak9wx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما