کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس صنف هتل داران کرمان:

تخفیف ۲۰درصدی هتل‌های کرمان برای زائران سردار سلیمانی در نیمه دوم تعطیلات نوروزی

28 اسفند 1401 ساعت 6:16

رئیس صنف هتل‌داران کرمان از تخفیف ۲۰درصدی هتل‌ها و مهمان‌پذیران برای زائران سردار دل‌ها در نیمه دوم تعطیلات خبر داد.


محمدرضا بهرامی در گفتگو را با سرویس اقتصادی «راه آرمان» در خصوص آمادگی کامل  هتل‌داران کرمان از میزبانی گردشگران داخلی و خارجی  خبر داد و  گفت: در سطح شهرستان کرمان با  ۲۲ هتل و ۱۵ مهمانپذیر با تعداد ۱۱۰۰ تخت آماده میزبانی از میهمانان بهاری در سطح استان هستیم.

رئیس صنف هتل داران کرمان ادامه داد: در سطح استان کرمان تعداد ۷۰ هتل، مهمانپذیر و واحد اقامتی داریم که جمعا ۱۸۵۰ تخت دارند و همه این مکان‌ها مهیای پذیرایی میهمانان نوروزی هستند.

وی اذعان کرد: مسافران معمولا از دو روز مانده به آغاز تعطیلات رسمی سفرهای خود را آغاز می‌کنند تا سال تحویل را در کنار قبور متبرکه باشند، بنابر این در نیمه اول نوروز به واسطه وجود تعطیلات رسمی مسافران بیشتری وجود دارد اما در نیمه دوم اندکی افت حضور را شاهد هستیم.

بهرامی تاکید کرد: برای نیمه دوم تعطیلات نوروزی برای زائران مرقد سرداردل‌ها تخفیف ۲۰ درصدی را در نظر گرفته‌ایم، اما شرایط رزرو هتل‌ها برای هر دو نیمه آغاز شده است.

رئیس صنف هتل‌داران کرمان افزود: با توجه به اینکه طی سه سال شرایط کرونایی زائر و گردشگری وجود نداشت اما استان کرمان وضعیت خوبی را داشت،  پیش‌بینی ما این است که هفته اول کل هتل‌های ما در وضعیت مطلوب قرار بگیرند اما از نیمه دوم به واسطه کاهش تعطیلات و بازگشایی ادارات و وجود ماه مبارک و اهمیت روزه‌داری پیش‌بینی کاهش حضور را داریم.

وی ادامه داد: در هفته اول معمولا بالای ۹۰ درصد هتل‌های استان تکمیل ظرفیت می‌شوند، اما برای نیمه دوم شاهد تخفیفات ۲۰ درصدی هتل‌ها خواهیم بود.

بهرامی با بیان اینکه بوم گردی‌ها در حوزه اختیارات ما نیست اما تعداد ۳۲۰ واحد بوم گردی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و زائران قبور مطهر شهدا بخصوص نگین مقاومت سردار دل‌ها در سطح استان آماده شده است.

رئیس صنف هتل‌داران کرمان به نرخ مصوب هتل‌ها و مهمان‌پذیران اشاره کرد و گفت: نرخ هر فرد در مهمان‌پذیران استان کرمان از هر نفر ۵۰ هزار تومان حداقل و در هتل‌ها برای هر نفر یک شب اقامت یک میلیون و هفتصد خواهد بود که در نیمه دوم با تخفیف ۲۰ درصدی برای زائران همراه خواهد بود.

انتهای خبر/ طهماسبی



 


کد مطلب: 133291

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133291/تخفیف-۲۰درصدی-هتل-های-کرمان-زائران-سردار-سلیمانی-نیمه-دوم-تعطیلات-نوروزی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir