تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی در شهرستان ریگان منجر به کشته شدن یک نفر شد.
تیراندازی در مراسم جشن عروسی در ریگان منجر به قتل شد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان، جواد دهقان اظهار کرد: بامداد گذشته در ادامه رسم غلط تیراندازی در مراسمات جشن و عروسی و پس از دریافت گزارشی مبنی بر تیر اندازی منجر به قتل در گنبکی شهرستان ریگان، بلافاصله رئیس دادگستری به جانشینی از بازپرس در صحنه جرم حضور یافت و مراحل کشف جرم و تحقیق آغاز شد.
 
رئیس دادگستری ریگان عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری بازپرس پرونده و اقدام به موقع ضابطین قضایی ظرف کمتر از ۲۴ساعت متهم بازداشت و تحویل مرجع قضایی گردید و در ادامه متهم پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام گردید.
 
دهقان افزود: علی رغم برخورد با مجرمانی که در مراسمات اقدام به تیراندازی می کنند باز شاهد این اقدام نابه جا در شهر گنبکی بودیم که منجر به قتل انسانی بی گناه شد.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: با حاملان سلاح و کسانی که این اقدام شنیع تیراندازی در جشن ها را مرتکب شوند و اسایش، جان و مال شهروندان را به خطر اندازند مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد حکم در نظر گرفته خواهد شد.
 
وی بیان داشت: در اسرع وقت با داماد و مسببان امر با قاطعیت لازم برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت تا درس عبرتی برای بقیه باشد.
 
انتهای خبر/د
https://armanekerman.ir/vdccx1qsp2bq118.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما