تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴
۰
plusresetminus
مدیر توزیع برق شهرستان کرمان، از تکمیل پروژه اصلاح روشنایی معابر شهری با استفاده از کابل خود نگهدار خبر داد.
در آستانه سال نو، شبکه روشنایی معابر خیابان شریعتی کرمان بازسازی و به بهره برداری رسید

به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، ، محمدرضا عرب زاده طول مسیر خیابان شریعتی حدفاصل چهارراه کاظمی تا میدان شهدا را قریب ۳کیلومتر اعلام کرد و گفت: پروژه اصلاح شبکه روشنایی این خیابان با اعتباری بالغ بر۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال بازسازی شده است .

وی افزود: همزمان با شب سال نو روشنایی این خیابان پس از چند هفته تاریکی مجدد روشن خواهد شد . 

عرب زاده تصریح کرد: این پروژه به منظور رفاه حال اهالی نجیب و شریف کرمان و روشنایی و دید کافی برای عبور و مرور رانندگان اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت : « همکاران این شرکت ناچاربودندعملیات اجرایی این پروژه رابه دلیل ترافیک شهری در روز در ساعت پایانی شب تا ساعت ۸صبح انجام و روشنایی معابر مجدد اصلاح شود . 


مدیر توزیع برق شهرستان کرمان عنوان کرد: به دلیل پیشگیری از سرقت شبکه روشنایی معابر در خیابان شریعتی ، شبکه جدید به صورت هوایی باکابل خودنگهداراحداث گردیده است . 


وی تاکید کرد: بهسازی شبکه روشنایی معابر شهرکرمان وسایرشهرهابا هدف رضایت مندی مشترکین و ایجاد نقاط ایمن درروزهای پایانی سال دردست اقدام قرارگرفته است 

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: مشترکین در صورت عدم روشنایی معابر یا خاموش بودن خیابان و کوچه محل سکونت خود میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ مراتب را اعلام و درخواست خود را ثبت و در اسرع وقت توسط همکاران اصلاح روشنایی انجام خواهد شد.​

انتهای خبر/د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdce7x8zfjh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین