تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
۰
plusresetminus
مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان گفت: در غرفه‌های عرضه میوه شب عید قیمت مصرف کننده ۱۰ درصد زیر قیمت بازار است.
۲۰ مکان در شهر کرمان برای عرضه میوه شب عید در نظر گرفته شده است
پرویز رئیسی در گفتگو با سرویس اقتصادی راه آرمان در خصوص تعیین  قیمت میوه تنظیم بازار شب عید گفت: برای اولین بار تهیه و توزیع میوه شب عید توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی صورت گرفته است و در شهر کرمان و تمام شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان افزود: امسال ۲۰ مکان در  شهر کرمان برای عرضه میوه شب عید در نظر گرفته شده، که  با توجه به همزمانی عید نوروز با ایام ماه رمضان، عرضه خرما در این مراکز، نیز پیشنهاد شده که درحال بررسی است.


وی تاکید کرد: در این غرفه ها سیب زرد از ارومیه و پرتقال والنسیا از شهرستان جیرفت تهیه و عرضه شده است که در جهت رفاه حال همشهریان و هم استانی‌ها میوه‌ها به دو صورت سبدی و کیلوئی عرضه می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان اذعان کرد: در غرفه‌ها میوه سیب به صورت سبدی کیلوئی ۳۱ هزار تومان و به صورت خرد کیلوئی ۳۲ هزار تومان و پرتقال والنسا نیز سبدی کیلوئی ۲۱ هزار تومان و خرده کیلوئی ۲۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیسی ابراز کرد: قیمت مصرف کننده ۱۰ درصد زیر قیمت خرده‌فروشی تعیین شده به این صورت که گروه‌هایی به نقاط مختلف شهر کرمان رفته و میانگین قیمت را تعیین کرده‌اند و  بر اساس آن با تصویب اعضای کارگروه، پرتقال والنسیا۲۱۵۰۰  تومان خرده‌فروشی و ۲۱ هزار تومان به صورت سبدی و سیب  درختی با قیمت۳۲ هزار تومان به صورت خرده فروشی و ۳۱ هزار تومان به صورت سبدی عرضه شود.

وی ادامه داد: در اولین روز توزیع محصولات تنظیم بازاری در استان کرمان توزیع  ۲۲۰ تن میوه شب عید در استان کرمان که بیش از  ۱۲۷ تن پرتقال و ۹۰ تن سیب از سردخانه توزیع و در اختیار غرفه‌ها برای عرضه قرار گرفته است

مدیر تعاون روستایی با بیان اینکه برخی غرفه‌ها بنا به دلایلی در روز اول توزیع نداشتند ،خاطر نشان کرد: شب گذشته از مکان‌های عرضه میوه تنطیم بازار نیز بازدید شد که رضایت مردم را به همراه داشت و تمامی غرفه‌ها در حال فعالیت بودند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdca6en6u49nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین