تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
۰
plusresetminus
رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان گفت: ورودی تخت درگاه‌قلی‌بیگ باز و ورودی زیرگذر خیابان شهدا و پردیسان قائم مسدود است.
تخت دریا قلی بیگ، تنها ورودی منتهی به گلزار شهدای کرمان خواهد بود

سرهنگ امین پاک ایزدی در گفتگو باسرویس اجتماعی راه آرمان ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سالی پر از سلامتی و خالی از سوانح ترافیکی برای عموم جامعه، در خصوص اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی برای لحظه سال تحویل و روز اول عید در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان، گفت: در هر دو زمان عوامل راهنمایی و رانندگی در نقاط حساس و مهم گلزار مستقر هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان افزود: نیروهای راهور در مرحله اول صرفا تسهیل در عبور و مرور و بازدید سریع از تصادفات احتمالی رو بر عهده دارند تا اینکه دیگر خیابان‌های مسجد صاحب الزمان و گلزار از لحاظ ترافیکی اشباع شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح اجرا به این ترتیب است که تنها ورودی به گلزار شهدا از مسیر ورودی تخت درگاه قلی بیگ باز است و دو ورودی دیگر شامل  زیر گذرخیابان شهدا و ورودی پردیسان قائم مسدود خواهد شد.

سرهنگ پاک ایزدی اذعان کرد: در مرحله سوم و باتشخیص عوامل راهور مستقر در گلزار چنانچه گره ترافیکی صورت بگیرد بستن تمام ورودی‌ها در صورت عدم گنجایش و ظرفیت معابر گلزار در دستور کار خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور کرمان تاکید کرد: اگر راه سوم در دستور کار پلیس قرار گیرد، در این مرحله تمام مراجعه‌کنندگان با خودروی شخصی باید خودروی خودر را در پارکینگ بزرگ روبروی گنبد جبلیه پارک و به صورت پیاده به گلزار مراجعه نمایند.

وی از مراجعه کنندگان به گلزار شهدای کرمان خواست برای تردد راحت‌تر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند گفت: حتی الامکان از خودروهای حمل ونقل عمومی استفاده (سواری تاکسی و اتوبوس) شود زیرا این خودروها در صورت اعمال محدودیت ترافیکی هم می‌توانند وارد محدوده طرح شده  و مسافرین خود را تا نقطه پایانی برسانند.

سرهنگ پاک ایزدی تاکید کرد: شهروندان کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جهت رفاه حال خودشان رعایت کنند و از تخلفات ساکن علی الخصوص پارک دوبل و مورب در محدوده اجرای طرح و گلزار شهدا به جهت جلوگیری از گره ترافیکی وترافیک کاذب جدا بپرهیزند.

رئیس پلیس راهور کرمان با بیان اینکه سالی پر از خیر و برکت و سلامتی و بهروزی را برای آحاد جامعه از خداوند مسئلت داریم، خاطر نشان کرد:  امیدواریم شهروندان نهایت همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را با تبعیت از فرامین ترافیکی صادره توسط پلیس داشته باشند.

  https://armanekerman.ir/vdcfymdyew6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین