تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
رئیس اورژانس کرمان گفت: در ۳ حادثه واژگونی خودرو در محورهای کرمان، یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.‌
۱۶ کشته و مصدوم، طی ۳ حادثه رانندگی در کرمان

به گزارش راه آرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد صابری به اشاره به گزارش ۳ حادثه رانندگی در شب گذشته، گفت: در حادثه اول که ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه سه شنبه شب اول فروردین ماه در محور ماهان به کرمان(بعد از سیلو) واژگونی یک دستگاه تویوتا هایلوکس گزارش شد، بدون فوت وقت، ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان افزود: متاسفانه در پی این حادثه، یک زن حدودا ۴۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۳ کودک ۶ تا ۱۱ ساله و یک مَرد ۴۴ ساله مصدوم شدند که بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم که ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه گزارش واژگونی یک دستگاه پراید در محور راین به جیرفت(دوراهی حسین آباد) دریافت شد، یک تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

صابری تصریح کرد: این حادثه رانندگی، ۶ مصدوم برجای گذاشت که شامل ۴ زن و یک مَرد با رده سنی ۱۷ تا ۵۰ ساله و یک پسر بچه ۷ ساله است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ترخیص مصدومان، بیان کرد: ۲ مصدوم به همت تیم فوریت های پزشکی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و ۴ مصدوم با حال عمومی مساعد به مرکز درمانی راین منتقل شدند.

وی تاکید کرد: در حادثه سوم که ساعت ۱۸ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲ فروردین ماه، واژگونی سواری پراید در محور رابر به بافت(دوراهی اسکر) گزارش شد،  فورا یک تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

صابری در پایان خاطر نشان کرد :  این حادثه ۵ مصدوم، شامل: یک کودک ۵ ماهه و ۲ زن و ۲ مَرد با رده سنی ۲۰ تا ۲۸ ساله برجای گذاشت که یک مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شد و ۴ مصدوم با حال عمومی‌مساعد به بیمارستان امام خمینی(ره) رابر منتقل شدند‌.

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcayen6o49nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین