تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

بیش از ۲۳هزار نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تاکنون، ۵ هزار و ۶۷۷ خانوار، شامل ۲۳ هزار و ۸۸۲ نفر در ستادهای اسکان نوروزی مدارس اسکان یافته‌اند.
بیش از ۲۳هزار نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند
رضا رضایی در گفتگو با پایگاه خبری راه آرمان از اسکان بیش از ۵ هزارخانوار در ۲۹۷ مدرسه استان کرمان خبر داد و گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان تاکنون ۵ هزار و ۶۷۷ خانوار در مدارس تعبیه شده استان، اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۱۷ پایگاه مرکزی اسکان فرهنگیان در سطح استان از روز شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد که در این راستا ۲۹۷ مدرسه آماده استقبال از مهمانان نوروزی شدند.

رضا رضایی گفت: ۲ هزار و ۷۹۶ کلاس درس شامل ۱۱۲ کلاس ویژه، ۹۳۷ کلاس نوع الف، یک هزار و ۵۵۵ کلاس نوع ب و ۱۹۲ کلاس نوع ج برای اسکان نوروزی فرهنگیان عزیز در استان کرمان در نظر گرفته شده  بود که تاکنون مورد استقبال واقع شده‌اند.

وی افزود: در روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱،شاهد پذیرش یک هزار و ۵ خانوار فرهنگی شامل ۴ هزار و ۲۳۹ نفر و ۲۵۱ خانوار غیر فرهنگی شامل یک هزار و ۵۵ نفر و در مجموع یک هزار و ۲۵۶ خانوار شامل ۵ هزار و ۲۹۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرما بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاروز دوشنبه 29 اسفند ماه ۳ هزار و ۶۵۶ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۹۴۶ نفر و معادل ۳۴ هزار و ۸۵۷ نفرروز اسکان گرفته‌ بودند.

رضا رضایی ادامه داد: در اولین روز از سال ۱۴۰،  یک هزار و ۴۷۵ خانوار فرهنگی به تعداد ۶ هزار و ۴۳۵ نفر و تعداد ۵۴۶ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۲ هزار و ۵۰۱ نفر پذیرش شده‌اند که  در مجموع ۲ هزار و ۲۱ خانوار معادل ۸ هزار و ۹۳۶ نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان سکنی گزیده‌اند.

وی با اعلام آخرین آمار پذیرش ستاد اسکان نوروزی استان کرمان اذعان کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان تاکنون، ۵ هزار و ۶۷۷ خانوار، شامل ۲۳ هزار و ۸۸۲ نفر و معادل ۵۵ هزار و ۵۶۹ نفرروز اسکان یافته‌اند.

رضا رضایی در پایان خاطر نشان کرد: یش بینی می‌شود امسال به ویژه تا قبل از حلول ماه مبارک رمضان با حجم زیادی از مسافران نوروزی و زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی مواجه باشیم که امیدواریم بتوانیم میزبانان شایسته‌ای برای همه مسافران و زائران در ستادهای اسکان فرهنگیان باشیم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccp1qsx2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین