کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار جنوب:

وضعیت تامین و توزیع دارو در رودبار جنوب مطلوب است

2 فروردين 1402 ساعت 19:36

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب گفت: با وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو، وضعیت دارویی شهرستان نسبتا خوب است.


به گزارش خبرنگار سرویس سلامت راه آرمان؛ در راستای بررسی وضعیت دارویی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات داروخانه ها به مردم، احسان باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب از داروخانه های سطح شهر زهکلوت بصورت سرزده بازدید کرد.

 
احسان باقری در حاشیه‌ این بازدید به سرویس اجتماعی راه آرمان گفت: با وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو ، وضعیت دارویی شهرستان نسبتا خوب است.
 
مدیرشبکه بهداشت و درمان در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه بر تداوم خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم، برنامه‌‌ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی و دقت در اجرای طرح نسخه الکترونیک بخصوص در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.
 
باقری در پایان با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سلامتی برای مردم شهرستان با اشاره به رصد منظم وضعیت دارویی کارشناسان نظارت بر درمان، یادآور شد: مردم در صورت مشاهده تخلفات حوزه سلامت به ویژه تخلفات دارویی می‌توانند با سامانه ۱۹۰، تماس حاصل کرده و این تخلفات را گزارش کنند تا این موارد توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان بررسی شود.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر 


کد مطلب: 133351

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133351/وضعیت-تامین-توزیع-دارو-رودبار-جنوب-مطلوب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir