تاریخ انتشار :جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نیروهای یگان حفاظت این اداره‌کل در محل اماکن تاریخی شاخص این استان به مناسبت نوروز 1402 خبر داد.
حضور نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در اماکن تاریخی کرمان
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان سرهنگ سید‌علی حسینی اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی و گردشگران در استان کرمان و ایجاد امنیت بیشتر برای این عزیزان، نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی در محل اماکن تاریخی شاخص حضور پررنگ‌تری دارند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه هر ساله قبل از فرا رسیدن نوروز کلاس‌های آموزشی برای نیروهای یگان حفاظت این اداره‌کل برپا می‌شود افزود: در حال حاضر 37 پایگاه به منظور حفاظت از بناهای تاریخی و محوطه‌های باستانی در سطح استان کرمان وجود دارد که نیروهای حاضر در این پایگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند.

او به همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان کرمان در زمینه جلب مشارکت‌های اجتماعی دارای رتبه است و در ایام ویژه نوروز از این طرح به خوبی استفاده می‌شود.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaien6049nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین