کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است

6 فروردين 1402 ساعت 14:49

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است.


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در این بنای تاریخی فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است.

سید وحید طاهری اظهار کرد: هر ساله در ارگ تاریخی راین نمایشگاه صنایع‌دستی برپا شده و از استقبال خوبی از سوی مسافران نیز مواجه بوده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین افزود: صنایع‌دستی راین از شهرت زیادی برخوردار بوده که هنر چاقوسازی دلیلی بر این ادعا است و در سال گذشته این شهر به عنوان شهر ملی چاقوسازی معرفی شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین افزود: برپایی سیاه چادر عشایری در کنار ارگ راین و فروش محصولات طبیعی از جمله برنامه‌هایی بوده که در نوروز ۱۴۰۲ اجرا شده است.

او خاطرنشان کرد: بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و آب و هوای مطبوع راین همه دست به دست هم داده تا در نوروز ۱۴۰۲ میزبان خوبی برای مسافران نوروزی و گردشگران باشیم.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 133401

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133401/برپایی-نمایشگاه-صنایع-دستی-ارگ-راین-فرصتی-معرفی-تولیدات-هنری-هنرمندان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir