تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
۰
plusresetminus
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است.
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی در ارگ راین گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در این بنای تاریخی فرصتی برای معرفی تولیدات هنری هنرمندان است.

سید وحید طاهری اظهار کرد: هر ساله در ارگ تاریخی راین نمایشگاه صنایع‌دستی برپا شده و از استقبال خوبی از سوی مسافران نیز مواجه بوده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین افزود: صنایع‌دستی راین از شهرت زیادی برخوردار بوده که هنر چاقوسازی دلیلی بر این ادعا است و در سال گذشته این شهر به عنوان شهر ملی چاقوسازی معرفی شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش راین افزود: برپایی سیاه چادر عشایری در کنار ارگ راین و فروش محصولات طبیعی از جمله برنامه‌هایی بوده که در نوروز ۱۴۰۲ اجرا شده است.

او خاطرنشان کرد: بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و آب و هوای مطبوع راین همه دست به دست هم داده تا در نوروز ۱۴۰۲ میزبان خوبی برای مسافران نوروزی و گردشگران باشیم.

انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcjytevvuqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین