تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در مدیریت کنونی دستگاه قضا بارقه امیدی مضاعف در این قوه شکل گرفته که شاهد اخلاق مداری، مردم محوری و رسیدگی دقیق به درخواست های مردم هستیم.
رسیدگی قضایی به درخواست‌های مردم ارتقا یافته است
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار نوروزی اعضای شورای قضایی استان کرمان از قوه قضائیه به عنوان یکی از قوای قدرتمند کشور یاد و تاکید کرد: این قوه ماموریت ارزشمند گسترش عدالت را بر عهده دارد و هر فردی که مظلوم واقع شود، به دستگاه قضایی مراجعه می کند که انتظار است این دستگاه بتواند با صلابت، قدرت و قاطعیت، مسیر عدالت را به بهترین شکل ممکن طی کند.

وی تصریح کرد: با معرفی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای مدیریت کنونی قوه قضائیه، بارقه امیدی مضاعف بر آنچه در گذشته در قوه قضائیه بوده است، در روحیه مردم دمیده شده تا دستگاه قضایی بتواند کارهای بزرگ تری را در مسیر گسترش عدالت انجام دهد و هرچه می گذرد شاهد دستاوردهای بزرگ تر و موثرتری از سوی دستگاه قضایی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی یادآور شد: سال گذشته به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه شاهد عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم که یک حرکت بی‌نظیر در سطح بین‌المللی بود.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای کیفی، عالم و مجهز به علم مناسب دستگاه قضایی در مجموعه قضایی استان حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای دستگاه قضایی استان کرمان از نظر اخلاقی افرادی شایسته و وارسته و از نظر علمی نیز در سطوح بالا قرار دارند.

امام جمعه کرمان همچنین اظهارداشت: وقتی موفقیت‌های کشور در سطح ملی و بین‌المللی مشخص می‌شود، دشمن بیکار نمی‌نشیند و از این رو باید مجهزتر و قوی تر باشیم تا بتوانیم هجمه‌های دشمن در حوزه های مختلف را خنثی سازیم.

وی به وضعیت حساس کنونی کشور اشاره کرد و افزود: کشور در شرایط متمایزی قرار دارد زیرا موفقیت‌ها رو به افزایش است و هر چه جلوتر می رویم، دشمنی‌ها نیز پرحجم تر از گذشته می شود.


تورم افسارگسیخته‌ای و نارضایتی مردم

 حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست افزود: تورم افسارگسیخته‌ای که در کشور وجود دارد، موجب نارضایتی مردم و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه شده است که این موضوع در سال جاری باید مهار شود تا با کاهش تورم، وضعیت معیشت مردم ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، باید نهایت تلاش از سوی دولتمردان و تمامی مسئولان صورت گیرد تا به منویات معظم له جامه عمل پوشانده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه سیاست های مورد نظر قوه قضائیه در سال جدید تدوین و ابلاغ شده است، ادامه داد: ۱۳ برنامه و اولویت برای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سند تحول و تعالی قضایی تدوین شده که مقرر است با کارهای کارشناسی در سطح ملی اجرایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر بتوانیم زمینه خدمت بهتر و بیشتر را برای ملت شریف فراهم کنیم.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdzs0fkyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین