تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
۰
plusresetminus
سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: حل مشکلات شهربابک بر محور "همدلی مومنانه و همکاری مخلصانه" شدنی است.
همدلی مومنانه و همکاری مخلصانه، محوری برای حل مشکلات شهربابک
علیرضا جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با بیان اینکه زمانی که مقام معظم رهبری شعاری را اعلام می کنند در حقیقت راهبردی ترسیم می‌شود، گفت: این راهبرد بر اساس مشکلات سال گذشته و پیش‌بینی مشکلات پیش‌ رو تنظیم و مهم‌ترین مسائل اولویت‌بندی می‌شود.
 
جلالی افزود: امسال نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت کشور، کاهش و مهار تورم و افزایش تولید است و هر کسی قصد برنامه‌ریزی دارد باید بر اساس این شعار کار کند.
 
وی با اشاره به اینکه ما نیز در شهرستان شهربابک طبق شعار و چهارچوب تعیین شده، مشکلات خود را احصا کرده و بر این اساس اقدام می‌کنیم تا به راهبردهای کشوری برسیم، ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که اگر در شهربابک بر محور "همدلی مومنانه و همکاری مخلصانه" کار شود، اکثر مشکلات شهرستان حل شدنی است.
 
وی به برخی از روایات و تعالیم اسلام اشاره کرد و گفت: روایات کوتاه ائمه را می‌توان به جامعه اسلامی و جوامع بشری بسط داد و ضروری است هر کسی به آن عمل کند تا اتفاق مثبتی برای کشور رخ دهد.
 
جلالی تصریح کرد: برخی توسعه صنایع و معادن بزرگ در شهرستان شهربابک منوط به رفتارهای مومنانه و همدلی مخلصانه از سوی مردم و مسئولان است و نیاز به تعامل دارد تا زمینه ایجاد هزاران شغل را ایجاد کند و تولید افزایش یابد.
 
وی افزود: در کنار این صنایع بزرگ ما مشاغل بومی از جمله مواد غذایی و صنایع دستی و حوزه گردشگری که مغفول مانده است را داریم و انتظار از خودمان این است که در سال پیش رو در این بخش‌ها فعالیت کنیم و نشان دهیم که با ایجاد کارآفرینی می‌توان درآمدی حتی چندین برابر درآمد افراد شاغل در شرکت‌های معدنی را کسب کرد.
 
جلالی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با راهنمایی مربیان کسب و کار، کمک مرکز فنی و حرفه‌ای و مجتمع مس تا پایان سال فقط ۱۰ نفر را با اشتغال در حوزه کسب و کارهای محلی به درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان برسانیم می‌توانیم حرف خود را اثبات کنیم.

انتهای پیام/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcgqw9quak9wt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما