تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بازدید و با سرپرست و جمعی از مدیران این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.
بازدید نوروزی نماینده مردم رفسنجان و انار از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی با همراهی مهندس حسین محققی سرپرست مجتمع، از بخش‌های مختلف خط تولید بازدید کرد و ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو، از کوشش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان مجتمع که در این ایام به‌خاطر تحقق برنامه‌های تولید جهادگرانه در سر کار حضور دارند، تقدیر به‌عمل آورد.

نماینده مردم رفسنجان و انار همچنین در دیدار با جمعی از مدیران مجتمع گفت: انتخاب آقای مهندس محققی که یک مدیر بومی متخصص و متعهد است، کار شایسته‌ای بود که به خاطر این انتصاب از همه دست‌اندرکاران و مدیران ارشد تشکر می‌کنم.
حجت‌الاسلام جلالی تاکید کرد: مجتمع مس باید توسعه پیدا کند. این مجتمع نیاز به مجهز شدن به تکنولوژی‌های به‌روز دارد و ضروری است که در این زمینه سریعاً اقدام شود و منابع مس در این مسیر مصرف شود.

وی ادامه داد: باید درآمدهای مجتمع در مسیر توسعه آن صرف شود و در سال مهار تورم و رشد تولید، نگاه ویژه‌ای به توسعه و تولید شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار افزود: مطالبه همه دستگاه‌ها و نهادها از مس باید نگاه تولیدی باشد و همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر توسعه حرکت کنیم. توسعه یک فرآیند منتال است و اول باید باور به توسعه در بین همگان شکل بگیرد تا امکان عملی آن فراهم شود.

وی اظهار داشت: برای اینکه استان کرمان تبدیل به استان صنعتی شود باید صنایع متوسط و کوچک در آن شکل بگیرد و صنایع پایین‌دستی مس که به‌عنوان صنعت مادر است باید به سرعت ایجاد شود.
حجت‌الاسلام جلالی نگاه قلک‌وار به شرکت ملی مس را ناصواب دانسته و تاکید کرد: همه باید همت کنیم که توسعه و تولید در مجتمع مس سرعت گیرد و ما هم به‌عنوان نماینده مجلس تلاش خواهیم کرد هرکجا مانعی بود رفع کنیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: صنعت استراتژیک مس توانایی اشتغال‌زایی چندده هزار نفر را دارد و این امکان فقط ازطریق توسعه امکان‌پذیر است تا به کشور و مردم بیشتر خدمت کند.
وی تاکید کرد: امیدوارم با جدیت و درایتی که از آقای مهندس محققی سراغ داریم، این مجتمع که یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان، استان و کشور است، بتواند نقش مهم خودش را در رشد و ارتقای منطقه بیش از پیش ایفا کند.
 
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdci5pazqt1ap52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما