تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: تحولات اخیر منطقه، گویای نقش کلیدی ایران برای آرام کردن منطقه در راستای نظم نوین جهانی است.
نقش کلیدی ایران در آرام کردن منطقه در راستای نظم نوین جهانی
به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی «راه آرمان» از جیرفت، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم شب گذشته در همایش طلایه‌داران تبلیغ ماه رمضان که در دفتر امام جمعه و با حضور قریب به ۷۰ نفر از طلاب برگزار شد، گفت: ارتباط ایران با کشورهای منطقه، با هدف آرام سازی منطقه است که این سیاست، در راستای نظم نوین جهانی است.
 
امام جمعه جیرفت افزود: انصارالله یمن، از طرح صلح ایران با عربستان استقبال کرده است و تحویل سفارت افغانستان به طالبان نیز درهمین راستا بوده است زیرا طالبان، سد محکمی در مقابل داعش است.
 
حجت الاسلام تارم بیان کرد: درپی تحولات اخیر و برگشت سوریه به جهان عرب، اکنون کشورهای عربی برای ارتباط با سوریه مسابقه دارند و بشار اسد برای پذیرفتن ترکیه شرط گذاشته است.
 
وی تحولات اخیر را نشان دهنده نقش کلیدی ایران در منطقه معرفی کرد و گفت: رزمایش نظامی کشورهای ایران، چین و روسیه نقش مهمی در پاسخ به توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم داشته است.


 
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت سیاسی قرار دارد و هم اکنون ساختمان اداری پارلمان این رژیم، در محاصره مخالفین اصلاحات قضایی قرار دارد.
 
لازم به ذکر است که در این همایش، تعدادی از ائمه جماعات، طرح‌های پیشنهادی برای اصلاح وضعیت حجاب، معیشت و افزایش دین‌باوری جوانان، ذیل کارگروهی با حضور مدیران ادارات ذی‌ربط را ارائه کردند.
 
انتهای خبر/ فاریابی 
https://armanekerman.ir/vdcayen6a49ney1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما