تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
۰
plusresetminus
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

اقامت ۵۰ هزار نفر در تاسیسات گردشگری استان کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین‌ماه جاری، بیش از ۵۰ هزار نفر در تاسیسات گردشگری این استان اقامت کرده‌اند.
اقامت ۵۰ هزار نفر در تاسیسات گردشگری استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی استان کرمان فریدون فعالی  با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته، اظهار کرد: در کنار تاسیسات گردشگری، مدارس و مراکز اسکان زائران شهیدحاج قاسم سلیمانی نیز به مسافران و زائران این استان خدمات اقامتی ارائه می‌کنند.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به آمار مسافران ورودی از طریق خطوط ریلی و هوایی و همچنین حمل و نقل عمومی و وسایل شخصی اشاره کرد و افزود: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۵۸۲ نفر وارد این استان شده‌اند که نسبت به مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
 
او به افزایش ۲۵ درصدی بازدید از اماکن تاریخی سطح استان کرمان اشاره کرد و گفت: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روز گذشته ۱۲۵ هزار و ۲۵۵ نفر از این اماکن بازدید کرده‌اند.
 
فعالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باغ شاهزاده ماهان با ۴۷ هزار و ۸۱۲ نفر، حمام گنجعلیخان با ۲۸ هزار و ۳۷۱ نفر و ارگ تاریخی بم با ۲۴ هزار و۹۰۳ نفر به ترتیب بیشترین تعداد بازدید کننده را داشته‌اند.
انتهای خبر/
 
https://armanekerman.ir/vdcdks0fzyt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین