تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
همراه با شهدای دیار کریمان؛

متن وصیت‌نامه شهید مصطفی هندوزاده

متن وصیت‌نامه شهید مصطفی هندوزاده را در این مطلب بخوانید.
متن وصیت‌نامه شهید مصطفی هندوزاده
اين خون شهيدان است كه در رگ‌هاى ما مى‌جوشد، بر اعمال و كردار ما شاهدند و ما را به مبارزه مى‌خوانند تا تداوم بخش راهشان، هدفشان و آرمانشان باشيم.  با سلام به حضور امام مهدى (ع) و رهبر كبيرمان امام خمينى مدظله العالى اكنون كه دشمن كافر و تجاوزگر آخرين لحظات عمرش را مى‌گذراند و با دست و پا زدن‌هاى بيهوده سعى مى‌كند خود را از كرداب چشم ملت و امتى كه خود به آن روز آورده فرار كند و پس از خوردن ضربات مهلك خود را نجات دهد.
 
 اکنون بر ماست كه برويم و باقيمانده‌هاى اين خصم زبون را با فريادهاى تكبير و ايمان به الله، به اضمحلال رسانده و راه را براى مبارزه نهايى با ابرقدرت‌ها و نوكر سرسپرده‌شان اسرائيل باز كنيم و با حضورمان در جبهه‌هاى ‌جنگ اين خون شهيدان و اين نداى آسمانى را پاسداريم و تا آخرين قطرات خونمان و آخرين نفس از انقلاب اسلام، امام و قرآن دفاع كنيم و دريچه‌هاى قلبمان را رو به صبح آزادى باز كنيم تا تشعشعات نور ظهور حضرت مهدى (ع) منجى انسان‌ها را در جهان با چشم دل ببينيم.
 
اگر در اين رهگذر توانستيم و لياقت آن‌را داشتيم كه به ديدار خدايمان بشتابيم و راهى را كه نهايتا تمامى انسان‌ها پيموده و بايد بپيمايند حسين گونه برويم و به ديدار شهداى تاريخ بشتابيم.
 
 با سلام خدمت پدر، مادر، خواهر و برادران، دوپستان و آشنايان و همه كسانى كه مرا مي‌شناسند. مادر و پدرى كه توانستيد و لياقت داشتيد كه شما هم دست پرورده‌اى را تقديم به اسلام و در گاه خداوند كنيد، خداوند بر شما منت گذارده تا بتوانيد فرزندى داشته باشيد كه اگر خداوند قبول كند بتواند ادامه دهنده راه حسين و شهداى تاريخ باشد.

اميد آن دارم در طول مدتى كه بپاى من رنج‌ها برده بوديد مزدتان را جز نافرمانى و ناسپاسى نگرفته بوديد همان طور كه فرزندتان را به درگاه خداوند بخشيديد، خطاها و اشتباهاتش را نيز ناديده گرفته و بخشيديد. از خواهر و برادران نيز طلب بخشش دارم كه نتوانستم برادرى خوب برايتان باشم و نيز دوستان و آشنايانى كه مرا مى‌شناسيد و همكارانى كه در مدت كوتاهى با هم همكارى داشتيم و مردمى كه نتوانستم درست دين خود را نسبت به شما مخصوصا روستاييان در قبال مسئوليت و وظيفه‌اى كه انجام دهم.
 
اگر در طول اين مدت خطاها و اشتباهات و كم كاری‌هايى ديده‌ايد و يا مظلمه‌اى از شما بر گردن دارم از همه شما مخصوصا همكاران مى‌خواهم با پشتكار و جديت در كارهايشان و مداوما در نمازهايشان و دعاهايى كه مى‌خوانند برايم طلب آمرزش و مغفرت نمايند و ارتباط خود را با خدا قطع نكنيد، دست از يارى و پيروى امام بر نداشته و هميشه رهرو راهش و مجرى فرمانش باشيد. در خاتمه مى‌خواهم كه مرا از دعاى خير فراموش نكرده و برايم طلب آمرزش كنيد.
 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته . 15/4/61 برابر است با چهاردهم رمضان.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcg3w9qxak9wt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین