تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
۰
plusresetminus
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ضمن تشریح جزییات وقوع سیل، مرگ سه نفر و نیز خسارت های بخش کشاورزی در جنوب این استان گفت: سه نفر از سرنشینان یک خودرو پراید در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت بر اثر سیلاب جان خود را از دست دادند.
تازه‌ترین جزییات سیل و مرگ سه نفر در جیرفت؛ خسارات کشاورزی درحال برآورد است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حمید سالخورده صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این خودرو پراید با پنج سرنشین درگیر سیل شده که ۲ نفر از سرنشینان خود را نجات دادند اما سه نفر فوت کردند که پیکرهای آنان صبح امروز پیدا شد.
وی افزود: از ابتدای دیشب و بعد از بارندگی‌های شدید، روستاهای حوزه بخش اسماعیلی از جمله شریف آباد، آبگرم، اکبرآباد، ورامین، گساله سفلی و بیگمان درگیر سیلاب شدند.
سالخورده ادامه داد: در ساعت های اولیه وقوع بحران، امدادگران عنبرآباد و جیرفت وارد میدان شدند اما ترافیک های جاده‌ای سنگین بود و چند پل نیز نشست کرده بود.
وی اضافه کرد: تجهیزات مقابله با سیل همچون بولدزر، لودر و جرثقیل برای خارج کردن خودرو از آب به منطقه ارسال شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: در بخش کشاورزی هم در چند روستا خساراتی وارد شده که هنوز آمار تکمیلی آنها جمع‌آوری نشده است.
وی یادآور شد: در بخش اسماعیلی جالیزها و گلخانه‌ها و در شهرستان فاریاب هم زمین های زیر کشت آسیب دیدند.
سالخورده گفت: بعد از آبگرفتگی برخی منازل مسکونی بخش اسماعیلی، برای مدت کوتاهی و برای جلوگیری از حوادث و برق گرفتگی، برق آن منازل قطع شد.

 فرماندار عصر دیروز بخشی از سیل بند خاکی اطراف جیرفت نیز شکسته شده است.فرماندار جیرفت گفته است به دلیل حکم دستگاه قضایی قسمتی از این سیل بند که در املاک شرکتی بوده تخریب و هم اکنون این سیل بند ناقص برای شهر جیرفت خطر آفرین شده است.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaien6i49ney1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین