تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان:

برخورد قضایی با هنجارشکنان گهرپارک سیرجان می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از برخورد قضایی باهنجارشکنان گهرپارک این شهرستان خبر داد.
برخورد قضایی با هنجارشکنان گهرپارک سیرجان می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان؛ مجتبی قدیمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی مردم ارزشی و ولایتمدار شهرستان دارالحسین سیرجان، دستور لازم برای شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان افزود: رعایت هنجارها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطح شهرستان با حساسیت و دقت رصد می‌شود و در هر نقطه‌ای که هنجارشکنی مشاهده شود، دستگاه قضایی با قاطعیت از حیثیت، اخلاق و عفت عمومی دفاع و با هرگونه اقدام و عمل هنجارشکن، غیراخلاقی و غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی در ادامه از برخورد قانونی و پلمب واحدهای صنفی متخلف در موضوع عفاف و حجاب و روزه خواری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

قدیمی افزود: طی این مدت چند واحد صنفی و مرکز ارائه خدمات عمومی متخلف اعم از رستوران، فروشگاه های عرضه کننده پوشاک و ... به دلیل عدم رعایت قوانین پلمب شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بیان کرد: در این رابطه به چندین واحد صنفی نیز تذکرات لازم داده شده و قطعا در صورت استمرار این قبیل تخلفات و مشاهده ترویج بی قانونی از سوی هر فرد و مجموعه  ای، دستگاه قضایی بدون اغماض با خاطیان برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: ملاک ما در برخورد با هنجارشکنان و متخلفان بخش‌های مختلف مانند عفاف و حجاب، روزه خواری و ... رعایت مبانی و شاخص‌های مورد تاکید قانون است و در مسیر صیانت از حقوق عامه و در روند اجرای وظایف قانونی خود، کوچکترین کوتاهی نخواهیم داشت.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcbgfb85rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین