کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان:

۱۲ فروردین تجلی تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود

12 فروردين 1402 ساعت 18:25

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: دوازدهم فروردین تجلی انتخاب آزادانه و تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود.


جواد محمدی سلیمانی در مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی سراوان در جمع مرزبانان لشکر۴۱ ثارالله  گفت: دوازدهم فروردین تجلی انتخاب آگاهانه، آزادانه و تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله  استان کرمان ادامه داد: امروز نیز که در ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی توفیق خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی را داریم، شاهد هوشمندی و بصیرت مردمان فهیم این مرز بوم هستیم.

وی افزود: در این برهه که لشکر ۴۱ ثارالله در منطقه مرزی سراوان مامور به حفاظت و حراست از حرم جمهوری اسلامی ایران است، شور و شوقی وصف‌ناپذیر از سوی جوانان و اقشار مختلف مردم به جهت حضور داوطلبانه در این منطقه به منظور سهیم شدن در این امر مقدس هستیم و این جلوه هایی از جمال مردمی بصیر است؛ همان مردمی که در دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ در کنار صندوق‌های رای، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند و هم اکنون نیز به کوری چشم بدخواهان و کاسه لیسان غرب گدا، پای کار این نظام و رهبری انقلاب ایستاده اند.

محمدی سلیمانی ابراز کرد: فرمانده فقیدمان، سیدالشهداء مقاومت، حاج قاسم سلیمانی فرمودند جمهوری اسلامی ایران حرم است، بنده حقیر و دیگر برادرانم در لشکر۴۱ثارالله در  لباس خدمت به این آب و خاک در اینجا و از همین نقطه صفر مرزی به هموطنان عزیزم این اطمینان را خواهیم داد، پاسداران و بسیجیان لشکر مقتدر ۴۱ ثارالله، برادران و فرزندان شما،با دعای خیر شما ادامه‌دهندگان راه حاج قاسم‌ها، مغفوری‌ها و یوسف الهی‌ها خواهند بود.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله عنوان کرد: این لشکر از همان زمان فرمانده شهیدمان پای ثابت ماموریت امنیتی منطقه جنوب شرق بود و تاکنون نیز این مهم ادامه دارد و رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله در منطقه ماموریتی علاوه بر اینکه با هوشیاری و درایت اجازه نخواهند داد تا  قدم‌های نحس بدخواهان به کیان و کشور عزیزمان باز شود، در تلاش هستند تا با اقدامات فرهنگی و جهادی غبار محرومیت را از چهره این مناطق بزدایند.

وی در پایان به اشاره به راه‌اندازی بازارچه مرزی توسط لشکر۴۱ ثارالله در منطقه مرزی سراوان خاطرنشان کرد: امید است با این اقدام شاهد رونق اقتصادی پایدار برای مردم نجیب این منطقه باشیم.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 133509

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/133509/۱۲-فروردین-تجلی-تبلور-بصیرت-مردم-سال-۱۳۵۸

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir