تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
۰
plusresetminus
فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان:

۱۲ فروردین تجلی تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: دوازدهم فروردین تجلی انتخاب آزادانه و تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود.
۱۲ فروردین تجلی تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود
جواد محمدی سلیمانی در مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی سراوان در جمع مرزبانان لشکر۴۱ ثارالله  گفت: دوازدهم فروردین تجلی انتخاب آگاهانه، آزادانه و تبلور بصیرت مردم در سال ۱۳۵۸ بود.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله  استان کرمان ادامه داد: امروز نیز که در ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی توفیق خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی را داریم، شاهد هوشمندی و بصیرت مردمان فهیم این مرز بوم هستیم.

وی افزود: در این برهه که لشکر ۴۱ ثارالله در منطقه مرزی سراوان مامور به حفاظت و حراست از حرم جمهوری اسلامی ایران است، شور و شوقی وصف‌ناپذیر از سوی جوانان و اقشار مختلف مردم به جهت حضور داوطلبانه در این منطقه به منظور سهیم شدن در این امر مقدس هستیم و این جلوه هایی از جمال مردمی بصیر است؛ همان مردمی که در دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ در کنار صندوق‌های رای، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای مثبت دادند و هم اکنون نیز به کوری چشم بدخواهان و کاسه لیسان غرب گدا، پای کار این نظام و رهبری انقلاب ایستاده اند.

محمدی سلیمانی ابراز کرد: فرمانده فقیدمان، سیدالشهداء مقاومت، حاج قاسم سلیمانی فرمودند جمهوری اسلامی ایران حرم است، بنده حقیر و دیگر برادرانم در لشکر۴۱ثارالله در  لباس خدمت به این آب و خاک در اینجا و از همین نقطه صفر مرزی به هموطنان عزیزم این اطمینان را خواهیم داد، پاسداران و بسیجیان لشکر مقتدر ۴۱ ثارالله، برادران و فرزندان شما،با دعای خیر شما ادامه‌دهندگان راه حاج قاسم‌ها، مغفوری‌ها و یوسف الهی‌ها خواهند بود.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله عنوان کرد: این لشکر از همان زمان فرمانده شهیدمان پای ثابت ماموریت امنیتی منطقه جنوب شرق بود و تاکنون نیز این مهم ادامه دارد و رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله در منطقه ماموریتی علاوه بر اینکه با هوشیاری و درایت اجازه نخواهند داد تا  قدم‌های نحس بدخواهان به کیان و کشور عزیزمان باز شود، در تلاش هستند تا با اقدامات فرهنگی و جهادی غبار محرومیت را از چهره این مناطق بزدایند.

وی در پایان به اشاره به راه‌اندازی بازارچه مرزی توسط لشکر۴۱ ثارالله در منطقه مرزی سراوان خاطرنشان کرد: امید است با این اقدام شاهد رونق اقتصادی پایدار برای مردم نجیب این منطقه باشیم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciupaz3t1apw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین