تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
۰
plusresetminus
مدیر کارخانه سولفات آمونیوم رفسنجان گفت: بزرگترین کارخانه تولید این ماده برای کشور در منطقه ویژه رفسنجان در حال تجهیز است.
بزرگترین کارخانه سولفات آمونیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه رفسنجان در دهمین سه‌شنبه‌های صنعتی این منطقه در بازدید و دیدار با مهندس علی بساوند مدیر کارخانه سولفات آمونیوم، در جریان مراحل ساخت و راه‌اندازی کارخانه سولفات آمونیوم قرار گرفت و راه‌اندازی این کارخانه را فرصتی ارزشمند در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور دانست.

علی بساوند مدیر کارخانه با بیان اینکه طرح توسعه این کارخانه نیز جزو برنامه‌های پیشرو است؛ اضافه کرد: با راه اندازی این کارخانه، تولیدات آن علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور قادر خواهد بود به سایر کشورها نیز صادر شود.

مدیر کارخانه سولفات آمونیوم ضمن اشاره به نیاز سالانه این کارخانه به 28هزار تن اسید، بیان کرد: در فاز اول این این کارخانه 60هزار تن سولفات آمونیوم گرانول و در فاز دوم 30هزار تن سولفات آمونیوم کریستال تولید خواهد شد.

وی از اشتغالزایی 200 نفر در این کارخانه گفت و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود طی ۴ تا ۵ ماه آینده این کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

  https://armanekerman.ir/vdciqpazpt1apw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما