تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری ریگان از کاهش ۴۹ درصدی آمار پرونده های طلاق در سال ۱۴۰۱ در این شهرستان خبر داد.
کاهش ۴۹ درصدی آمار پرونده های طلاق در سال ۱۴۰۱
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان؛ صبح امروز رئیس حوزه قضایی ریگان از دفتر مشاوره خانواده نورا بازدید به‌عمل آوردند.

در این دیدار مصطفی دهقانیان گفت: از رئیس دادگستری در خصوص پیگیری موضوع مشاوره‌های خانواده، با توجه به تلاش دشمن و نشانه گرفتن کانون گرم خانواده، تقدیر و تشکر می‌کنیم

فرمانده سپاه ریگان افزود: با این هجمه دشمن قطعا مقابله خواهیم کرد و مجموعه بسیج در زمینه آموزش و مشاوره همکاری داشته و پیرامون موضوع ازدواج موفق و در جهت کاهش طلاق تلاش خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: چه در فضای مجازی و چه حضوری مشاوره قبل از ازدواج و بعد از آن و همچنین آموزش‌هایی ارائه شده که مورد استقبال قرار گرفته و تعداد مراجعه‌کنندگان بیشتر هم شده است.

در ادامه دهقان رئیس دادگستری ریگان از تلاش‌های مجموعه بسیج و مشاوران خانواده نورا در جهت آموزش و همچنین ایجاد سازش بین زوجین تقدیر و تشکر مرد و از کاهش ۴۹ درصدی آمار پرونده های طلاق در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

این مقام قضایی به زوجین جوان توصیه کرد: حتما قبل از ازدواج به مشاور خانواده مراجعه داشته باشند و سبک زندگی اسلامی را مد نظر قرار دهند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcjmtevxuqetiz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما