تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
۰
plusresetminus
سرپرست بیمارستان کهنوج گفت: طراحی و نصب تابلو برق جدید گام بزرگی در جهت پایداری خدمت رسانی به بیماران بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج است.
تابلو برق اصلی بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج نصب وارتقا یافت
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج تابلو برق اصلی بیمارستان کهنوج نصب و ارتقا یافت.
 
 دکتر تاجیک صفا سرپرست بیمارستان در خصوص این خبر افزود: با توجه به گسترش فضای فیزیکی بیمارستان و توسعه بخشها و همچنین مستهلک بودن سیستم برق رسانی بیمارستان نیاز به اصلاح، طراحی مجدد و هوشمندسازی تابلو برق اضطراری بیمارستان بیش از پیش احساس می شد لذا با طراحی و نصب تابلو برق جدید گام بزرگی در جهت پایداری خدمت رسانی به بیماران برداشته شد.
 
سرپرست بیمارستان عنوان کرد: این تابلو برق با قابلیت نصب UPS و کنترل کامل سیستم برق اضطراری و برق نرمال طراحی و با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال ساخته شده است.
 
دکتر تاجیک صفا در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جهت خریداری تابلو برق اصلی این مرکز درمانی افزود: نصب و راه اندازی تابلوبرق بیمارستان نتیجه پیگیری‌های فراوانی است که با هماهنگی مسئولین و کارشناسان فنی دانشگاه و بیمارستان و با همکاری پرسنل پرتلاش واحد تاسیسات بیمارستان انجام گرفت.
انتهای خبر/ م.ق
https://armanekerman.ir/vdcbwfb8arhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما