تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: صبح امروز بیش از ۲ تن سیم، کابل و اموال مسروقه از یک دستگاه کامیون کشف شد.
کامیون حامل بار سیم‌های برق مسروقه در شهر کرمان توقیف شد
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان» به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان؛  مهدی پورامینایی گفت: طرح تشدید برخورد با سارقان سیم و کابل برق از ابتدای سال جدید با راه‌اندازی تیم‌های ویژه و ضربتی و همچنین گشت‌های تلفیقی با اداره برق شروع و هم اکنون نیز ادامه دارد.
 
وی افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ۴ باند متشکل از سارقين کابل و سیم‌های برق، که تعدادی از آن‌ها از اتباع خارجی بودند، دستگیر  و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
پورامینایی با بیان اینکه از ابتدای سال ۳۲ نفر در طرح اخیر پلیس شهرستان کرمان دستگیر شده اند گفت: متهمین دستگیر شده به ۲۱۵ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.
 
مهدی پورامینایی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس در محورهای مواصلاتی و جاده‌ها گفت: این گشت‌ها با فعالیتِ مستمر، امروز موفق به توقیف یک دستگاه کامیونت که قصد انتقال بیش از ۲ تُن سیم‌های مسروقه به یکی از استان‌های مرکزی را داشت و دستگیری ۳ متهم در این رابطه شدند.
 
پورامینایی با بیان اینکه سارقین اواخر شب یا اوایل صبح دست به کار می‌شدند، گفت: این اقدام باعث خسارت جبران‌ناپذیر به پیکره سیستم برق و همچنین لوازم الکترونیکی همشهریان بوده است.

انتهای خبر/ زنگی آبادی 
 
https://armanekerman.ir/vdcftmdyxw6dmva.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما