تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دستگاه‌های هنری و فرهنگی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و این هم‌افزایی قدرت نرم قوی تولید می‌کند.
هم‌افزایی دستگاه‌های هنری و فرهنگی قدرت نرم قوی تولید می‌کند
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان کرمان ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر ابزاری است که می ‌تواند در جهت مثبت یا منفی استفاده شود و البته هنری که ما از ان سخن می‌گوییم، هنر در جهت مثبت است که به انسانیت، انسان کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: هنر ذاتا زیبا و جذاب است و می‌تواند مخاطب را به شدت تحت تأثیر قرار دهد و هر چه هنرنمایی بیشتر باشد، جذابیتش بیشتر می‌شود.

امام جمعه شهر کرمان با تأکید بر این‌که هنر رسیدن به اهداف را کیلومترها نزدیک می‌کند تا ما را به هدف برساند، ابراز کرد: اگر هنر در جهت مثبت قرار گیرد، بازدارندگی و ضریب امنیت را بالا می‌برد و هنر مثبت می‌تواند جلوی تهاجمات را بگیرد.

وی خطاب به مدیران فرهنگی و هنری حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متعدد هنری و فرهنگی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و این مهم می‌تواند بسیار مؤثر و کارآمد باشد؛ چرا که این هم‌افزایی قدرت نرم قوی تولید می‌کند که می‌تواند هر دشمنی را از پای در بیاورد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdks0fjyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین