تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: برپایی راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس، نشانه مسئله اول جهان اسلام بودن فلسطین و محکومیت اسرائیل است.
راهپیمایی روز قدس، نشان‌دهنده اولویت جهانی اسلام در مورد مسئله فلسطین است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در جلسه برنامه‌ریزی برای راهپیمایی روز جهانی قدس که در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، گفت: جمعه آینده، روز جهانی قدس اعلام شده است که به مناسبت این روز، در سراسر کشور، راهپیمایی مردمی برگزار خواهد شد.
 
امام جمعه جیرفت درخصوص شرایط فعلی رژیم غاصب اسرائیل افزود: امروزه رژیم غاصب اسرائیل، درگیر مسائل داخلی شده که وضعیت شکننده‌ای دارد و این رژیم با اعتصاب گسترده در سرزمین اشغالی، درحال متلاشی شدن از درون است.
 
حجت الاسلام تارم، ضمن اشاره به عجله اسرائیل برای سقوط، اظهار کرد: حملات آنها به قدس، نشانه ضعف بوده تا اذهان مردم را متوجه موضوع دیگری کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه فلسطین، همواره مسئله اول جهان اسلام است، گفت: صهیونیست، در کشور آذربایجان با خیانت و جهالت سران این کشور، دنبال ایجاد مشکل در مرزهای ایران است.


 
امام جمعه جیرفت با تقدیر از کشور اندونزی که مجوز ورود به بازیکنان اسرائیلی را نداده، تصریح کرد: اقدام ارزشمند اندونزی، بایستی مورد حمایت کشورهای اسلامی قرار بگیرد و اقدام فیفا نیز بایستی محکوم شود.
 
وی با اشاره به ابتکار ایران درخصوص راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در جیرفت، از ساعت ۱۰:۳۰ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا مصلی بزرگ پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار خواهد شد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaien6y49nei1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما