تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۸
۰
plusresetminus
امام جماعت مسجد جامع جیرفت گفت: هیأت امنا و نمازگزاران مسجد جامع جیرفت، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، به فرمایش امام راحل عمل خواهند کرد.
با شرکت در راهپیمایی روز قدس به آرمان‌های  امام راحل عمل می‌شود
حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله اکبری‌نیا در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی «راه آرمان» از جیرفت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن لیالی قدر و تسلیت شهادت امام علی (ع)، با اشاره به قدمت و موقعیت جغرافیایی مسجد جامع جیرفت، گفت: در مسجد جامع جیرفت، به مناسبت ماه مبارک رمضان، جمع خوانی قرآن کریم که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هست، هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ با حضور دو نفر از قاریان و قریب به ۴۰ نفر از نمازگزاران برگزار می‌شود.
 
امام جماعت مسجد جامع جیرفت به ضرورت تفسیر قرآن کریم به استناد «وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ» اشاره کرد و افزود: بعد از قرائت یک جزء قرآن کریم، تفسیر کلام وحی توسط حجت الاسلام اسکندری، همراه با شأن نزول، قصص قرآنی و مباحث روز به حاضران ارائه می‌شود.
 
حجت الاسلام اکبری‌نیا، آشنایی و عمل کردن به احکام اسلام را ضروری دانست و گفت: بعد از تفسیر قرآن کریم و تا قبل از اذان مغرب، بیان و توضیح احکام اسلام، حدیث و روضه‌خوانی مختصری توسط حجت الاسلام نبوی، انجام می‌شود.
 
وی به گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در ماه رمضان اشاره کرد و اظهار کرد: ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مراسم‌های لیالی قدر، شهادت امام علی (ع)، شرکت در راهپیمایی روز قدس و مراسم عید فطر توسط هیأت امنا و نمازگزاران مسجد جامع جیرفت، برنامه‌ریزی شده است.
 
امام جمعه موقت شهر جیرفت درخصوص ضرورت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: به فرمایش امام راحل، «فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است» و هیأت امنا و نمازگزاران مسجد جامع، همچون سال‌های گذشته، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdciypazzt1apq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما